loading...
jook4u
ali بازدید : 223 شنبه 13 آبان 1391 نظرات (0)

حـــ ــالا کــــه قــرار اســتــ ازتـــو عــ ــبور کـــ ـــنم بــگـ ــذار کــفــ ــش هـــ ـــایم را دربــیـــ ــاورم

تـــ ــوهــنوزهــ ـم بـــرایــ ـم مقــ ـــدســ ــی

 

***************

خاطره یعنی....! یک سکوت غیر منتظره میان خنده های بلند . . .

 

*************

بگو تمام تـــــــــو مال مــــن است دلــــــــم میخواهد حســـادت کنم به خـــــــودم…

 

****************

نفس نمي كشد هوا قدم نميزند زمين سكوت ميكند غزل بدون تو يعني همين

 

************

افسوس افسوس که خیلی دوری آنقدر دور که دوستت دارم ها را ه خانه ات را گم می کنند!

 

**********

تقصیر من نیست راه خانه ات از حافظه کفشهایم پاک نمی شود....

 

***************

میدانم! خدا تو را برای آغوش من آفرید اماوسعت آغوش من آنقدر نبود که یک دنیا را در خود جای دهد!

 

************

آنقدر باورت دارم که وقتی می گویی باران ... . . خیس می شوم!

نبض این شعر که می توانست در دست های تو باشد در خیابان های کثیف این شهر له می شود...

 

************

در خواب هم راحتم نمي گذاري !! بي خبر مي آيي ..! صدايم مي کني..! تا چشم باز ميکنم .... باز نيستي!!

 

*************

در خواب هم راحتم نمي گذاري !! بي خبر مي آيي ..! صدايم مي کني..! تا چشم باز ميکنم .... باز نيستي!!

 

یه نظر بدی بد نیست

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به تمام دوستاران jook4u به دلیل بروز بودن وبلاگ از مطالب و صفحات دیگر ما هم بازدید نمایید. لطفا اگر الکانت جی میل دارید با کلیک بر روی +1 ار ما جمایت کنید. با ارائه نطرات و انتقادات خود ما را در اداره هر چه بهتر این وبلاگ کمک کنید. با سپاس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    ایا از محتویات این وبلاگ رضایت دارید؟
    آیا با اضافه شدن بخش اشپزی روز موافقید؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 258
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 276
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 400
  • باردید دیروز : 831
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,656
  • بازدید ماه : 2,001
  • بازدید سال : 20,416
  • بازدید کلی : 222,214