loading...
jook4u
aa2 بازدید : 201 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (1)

 

برای داشتن زندگی شادتر بخوانید  
زندگی شما می‌تواند به زیبایی رویاهایتان باشد. فقط باید باور داشته باشید که می‌توانید کارهای ساده‌ای انجام دهید
 

سلامتی :

1- آب فراوان بنوشید.

2- مثل یک پادشاه صبحانه بخورید، مثل یک شاهزاده ناهار و مثل یک گدا شام بخورید.

3- از سبزیجات بیشتر استفاده کنید تا غذاهای فراوری شده.

4- بااین 3 تا E زندگی کنید: Energy (انرژی)، Enthusiasm (شور و اشتیاق)، Empathy (دلسوزی و همدلی).

5- از مدیتیشن، یوگا، نماز و دعا کمک بگیرید.

6- بیشتر بازی کنید.

7- بیشتر از سال گذشته کتاب بخوانید.

8- روزانه 10 دقیقه سکوت کنید و به تفکر بپردازید.

9- 7 ساعت بخوابید.

10- هر روز 10 تا 30 دقیقه پیاده‌روی کنید و در حین پیاده‌روی، لبخند بزنید.

 

شخصیت:

11- زندگی خود را با هیچ کسی مقایسه نکنید: شما نمی‌دانید که بین آنها چه می‌گذرد.

12- افکار منفی نداشته باشید، در عوض انرژی خود را صرف امور مثبت کنید..

13- بیش از حد توان خود کاری انجام ندهید.

14- خیلی خود را جدی نگیرید.

15- انرژی خود را صرف فضولی در امور دیگران نکنید.

16- وقتی بیدار هستید بیشتر خیال‌پردازی کنید.

17- حسادت یعنی اتلاف وقت، شما هر چه را که باید داشته باشید، دارید.

18- گذشته را فراموش کنید. اشتباهات گذشته شریک زندگی خود را به یادش نیاورید. این کار آرامش زمان حال شما را از بین می‌برد.

19- زندگی کوتاه‌تر از این است که از دیگران متنفر باشید. نسبت به دیگران تنفر نداشته باشید.

 

بقیه در ادامه مطلب

جک

aa2 بازدید : 227 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)

کلاس اول راهنمایی بودم...اون موقع خیلی خیلی با دوستام تلفن حرف می زدم....کلی پر حرف بودم! آقا یه روز رفتم دم خونه دوستم که بیاد پائین باهم بریم بیرون داداشش اومد دم پنجره منم یهو هل شدم(طبق عادت معمول پشت تلفن) گفتم : الو؟؟سلام! مریم هستش؟ داداشش هم نه گذاشت نه برداشت گفت: گوشی دستت صداش کنم!

من: :-|

داداشش: :))

مریم: :-o

گراهام بل : :D

 

 

عاغا ما یه رفیقی داریم با هزار بدبختی و سرخر کون گاو کردن یه 206 صفر خرید ، زنگ زذ بهم جیغ میزد از شادی گفت : آماده شو دارم میام دنبالت بهت شیرینی بدم ، رفتیم بستنی گرفت تو ماشین نشسته بودیم میخوردیم یه هو رفتیم رو هوا یه وانتی از پشت زد ناموس شرکت پژو رو منهدم کرد ، پیاده شدیم رفیقم فقط به خودش و زمین و آسمون فحش میداد و میزد تو سرش ، یارو با خونسردی تموم اومد رفیقمو بغل کرد گفت : عزیزم جنبه تصادف داشته باش !

 

 

الان توو شریعتی یکی از پشت زد بهم :|

پیاده شدم دیدم راننده ماشین پشتیه خون صورتشو ور داشته

حول کردم میگم آغا انقد شدید نبود تو چطوری اینجوری شدی ؟

میگه دستم توو دماغم بود زدم به تو آرنجم خورد به فرمون انگشتم تا بند دومش رفت توو دماغم :|

پدسگ تعریف کردن داره آخه؟؟؟؟

خبرت خسارت بخوره توو سرت تعریف نکن واسم حد اقل :|

 

aa2 بازدید : 242 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)

 

گوشی هایی چون Samsung galaxy Gio بودند که به آندروید کمک کردند در مدت زمانی کوتاه به محبوبیتی باور نکردنی دست یابد. گوشی های هوشمند اکنون بسیار ارزان تر شده اند و دستیابی کاربران عادی به آن ها هم آسان تر از پیش شده است. با وجود چنین هدفی در ذهن ، Galaxy Gio سعی کرده است تا تک محوره نباشد.

 

شاید سامسونگ به زودی دیگر نتواند نام مناسبی برای گوشی های سری Galaxy بیابد. اما به هر حال رقمی که همیشه در گوشی های این سری دیده می شود ، نشان می دهد که گوشی جزو کدام رده از بازار است. S5660 نام Gio را یدک می کشد. گوشی جوانان و نوجوانان را هدف قرار داده است.

برای گوشی های میان قیمت ، این گوشی با وجود Android 2.2.1 Froyo ، صفحه نمایش خوب ، پردازنده قدرتمند 800 مگاهرتزی و مجموعه امکانات ارتباطی کامل از 3G تا GPS ، گزینه مناسبی به نظر می آید. شاید تنها نقطه ضعف دوربین را بتوان دوربین آن دانست.

 

بررسی کامل در ادامه مطلب...

aa2 بازدید : 253 شنبه 11 شهریور 1391 نظرات (0)
نکات ضعف

-          فاقد Wi-Fi

-          عدم قابلیت شارژ گوشی از طریق USB

-          فاقد ویرایشگر اسناد

-          فاقد کنترل کننده ی روشنایی تصوی

-          عدم قابلیت شماره گیری هوشمند

-          فاقد دوربین دوم جهت مکالمات تصویری

-          فاقد سنسوس شتاب سنج

-          عدم قابلیت انجام چند کار همزمان

به طور حتم با این گوشی آشنا خواهید شد . این گوشی از سری s40  به وجود آمده و از صفحه نمایش مقاومتی لمسی بهره می برد و این گوشی در حال حاضر  ، همانطور که گفته شد فاقد شماره گیری هوشمند و قابلیت های چند کاره است و در مورد صفحه نمایش آن ، جز کوچک بودن و رزولوشن پایین و از نوع مقاومتی بودن ، چیز دیگری نمی توان گفت ، ولی باز هم این گوشی در مقایسه با دیگر S40 ها دارای رزولوشن بهتر و صفحه کلید بزرگتر و به مراتب راحت تر می باشد .

 

 


بررسی کامل در ادامه مطلب...

aa2 بازدید : 162 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (0)

 

تبلت ها  جذاب هستند اما هدفی هم دارند. صفحه ی نمایش بزرگتر ، رزولوشن بالاتر تصویر و مقدار شارژ بیشتر باتری ، آنها را برای انجام کارهای خاص ، مناسب و با ارزش می کنند. به همین دلیل است که مردم نه تنها جذب آنها می شوند بلکه به تبلت ها احساس نیاز پیدا می کنند . چیزی که چندان خوشایند نیست احتیاج به حمل همیشگی دو دستگاه به طور همزمان است ، مخصوصا هنگامی که یکی از آنها در هیچ جیب متعارفی قرار نمی گیرد .

 اینجاست است که Galaxy Note  Samsung خود نمایی می کند . هدف شرکت این بود که رزولوشن بالای تصویر و مقدار شارژ بالای باتری  یک تبلت را با هم ادغام کرده و محصول تازه ای را روانه ی بازار نماید که همچنان بتوان آن را در جیب قرار داد . به طور حتم این گوشی اهداف Samsung را برآورده ساخته است  . اما موفقیت تضمین شده نیست. هیچ شباهتی بین  Samsung Galaxy Note  و تلبت های  هفت اینچی وجود ندارد . کاربران واقعی به راحتی نسبت به مزیت ها و فواید Galaxy S II متقاعد خواهند شد اما ما در مورد  یک تبلت فشرده مطمئن نیستیم  .

 

 

بررسی کامل در ادامه مطلب...

 

 

aa2 بازدید : 208 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (0)

 

  گوشی RAZR XT910 موتورولا با توانایی‌های زیاد و پشتوانه‌ای قوی، برای‌اش XT910 دادن رقیب‌هایش به میدان آمده. رقیب‌هایی که بهترین گوشی‌های اندرویدی موجود در بازار هستند. این گوشی در زمینه‌های زیادی قدرتمند ظاهر شده، ازجمله صفحه نمایش، چیپست، دوربین، و شکل ظاهری.

 صفحه نمایش 3/4 اینچی Super AMOLED در مقایسه با مدل‌هایی مانند Galaxy S II سامسونگ وضوح بیشتری را ارائه می‌کند. تراکم پیکسل در این صفحه نمایش به 256 پیکسل در اینچ می‌رسد ( حد اقل تراکم 217 پیکسل در اینچ). و یک پردازنده دو هسته‌ای با سرعت 2/1 گیگاهرتز و رم 1 گیگابایتی، قدرت پردازش کافی برای به چالش گشیدن دیگر گوشی‌های دو هسته‌ای را به این مدل می‌دهند. این گوشی دارای دوربین 8 مگا پیکسلی با قابلیت ضبط ویدئو است.

بررسی کامل در ادامه مطلب...

 

aa2 بازدید : 165 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (0)

 

سیستم عامل Symbian Belle در حال پیشروی است و رهبر این سری از سیستم عامل ،Nokia 701می باشد . این مانند یک اسلحه ی بزرگ رقبای خود را کنار می زند . صفحه نمایش با درخشندگی  و شفافیت  بالا ، پردازنده ی سریع و مدرن و امکانات ارتباطاتی گسترده و سریع که با تکنولوژی NFC کامل می شود .

 

اگر شما در حال تجربه ی یک دژاوو هستید ،  جای تعجب نیست . چیزی که ما در اینجا مشاهده می کنیم تجلی کردن  یک C7 است . ممکن است که یک طراحی جدید نباشد ، اما به طور منصفانه ای جذاب است ودارای بدنه ی فلزی بسیار خوبی می باشد . علاوه براین استفاده ی مجدد از یک طرح به امری عادی در دنیای موبایل تبدیل شده است .

 

 

بررسی کامل در ادامه مطلب...

 

 

aa2 بازدید : 201 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (0)

 

می توان گفت که سامسونگ Galaxy ACE Plus وارث مدل قدیمی تر خود یعنی Galaxy ACE است که حدود 1 سال از معرفی آن می گذرد ، با این تفاوت که در زمینه ی پردازنده Galaxy ACE Plus دارای یک پردازنده ی 1GHz ای شده است و صفحه نمایش آن به 3.65 اینچ تغییر پیدا کرده است .

 

نکته ای که چندان خوش آیند نیست آن است که همچنان رزولوشن تصویر آن در HVGA که در سال 2006 بهترین بود ، باقی مانده است . سامسونگ Galaxy Ace Plus گوشی ای با مشخصاتی نیست که انتظار برنده شدن جایز طراحی و یا ... را از آن داشته باشید ، نظر شما را به ادامه ی بررسی این گوشی جلب می کنیم :

 

 

بررسی کامل در ادامه مطلب...

 

 

 

 

 

aa2 بازدید : 193 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (0)

 

نوکیا 603 مانند اکثر گوشی  های نوکیا ، یک گوشی مقاوم و کاری است . این گوشی به سیستم عامل Symbian Belle نیز مجهز شده است . این گوشی که در رده ی قیمت میانی قرار دارد ، دارای 3.5 اینچ صفحه نمایش ، دوربین 5 مگاپیکسلی بدون فلاش و با کیفیت فیلم برداری 720p می باشد . Nokia 603 همانند نوکیا 701 یکی از شفاف ترین صفحه های نمایش موبایل را به کار برده و به اشتراک می گذارد . این صفحه نمایش از وضوح عالی و زنگ های طبیعی بهره می برد که شما با کار کردن با آن لذت خواهید برد .

 

 

بررسی کامل در ادامه مطلب...

 

 

aa2 بازدید : 575 یکشنبه 05 شهریور 1391 نظرات (0)

همانطور که می دانید گوشی های تک هسته ای آندرویدی دارای قیمتی کمتر هستند و در انتخاب این سری از گوشی های انتخاب های فراوانی دارید ، اما اگر بخواهید با بودجه ای که در نظر گرفته اید بهترین را انتخاب نمایید کمی مشکل و سخت خواهد بود چرا که رقیبان زیادی برای هر گوشی وجود دارد . در این بررسی در حال مقایسه 2 گوشی که تقریبا می توان گفت با سیستم های سخت افزاری و قیمت یکسان می باشند . 2 گوشی Samsung Galaxy W و سونی اریکسون Xperia Neo V در رده ی میانی گوشی های آندرویدی قرار دارند .

 


بررسی کامل در ادامه مطلب ...

aa2 بازدید : 345 یکشنبه 05 شهریور 1391 نظرات (0)

سری گوشی های گالاکسی اس تمام توجهات را به خود جلب کرده است با این حال سری گالاکسی W18150 سامسونگ هم علاقه مندان زیادی دارد. این گوشی با یک صفحه نمایش 3.7 اینچی، از سری گالاکسی اس فشرده تر به نظر می رسد ولی از همان چیپ ست سری اس پلاس استفاده می کند.اگر طرفدار صفحه نمایش  SuperAMOLED هستید،  گالاکسی اس و اس پلاس گوشی هایی هستند که باید سراغشان بروید.

صفحه ال سی دی  گالاکسی W18150 سامسونگ از کیفیت نمایش تصویرWVGA  سری اس برخوردار است که این به معنی دارا بودن پیکسل های رنگی بیشتر است (252پیکسل در مقایسه با 233 پیکسل).همچنین پیکسل های RGB آن کیفیت بهتری از PenTile دارد.

گالاکسی دبلیو از چیپست Qualcomm MSM8255T استفاده می کند که در چندین نمونه از گوشی های پرطرفدار جدید از جمله گالاکسی اس پلاس و Sony Ericsson Xperia arc S به کار می روند. گالاکسی دبلیو به منزله یک پله پیشرفت در نردبان سامسونگ به حساب می آید ولی بر خلاف سری اس و آر اینجا تاکید روی باصرفه بودن از نظر قیمت است.

 

 

بررسی کامل در ادامه مطلب...

aa2 بازدید : 228 یکشنبه 05 شهریور 1391 نظرات (0)

 

سونی S Xperia قهرمان کنونی سری NXT  سونی می‌باشد و توسط صفحه نمایش p720 و دوربین 12 مگاپیکسلی مجهز شده است. این گوشی مجموعه‌ای از طراحی‌های جدید است و بهبودهای فراوانی را برای نسل Xperia S به ارمغان آورده است.

 

 

بررسی کامل در ادامه مطلب...

aa2 بازدید : 177 یکشنبه 05 شهریور 1391 نظرات (0)

 

هیچ مبارزه نهایی در این صنعت وجود ندارد اما در اینجا مبارزه بین دو آندرویدی مرگ‌بار را که با آخرین تکنولوژی مجهز شده‌اند داریم. HTC One X و Samsung Galaxy S III در یک نقش بازی می‌کنند و در نوک قله‌ی انقلاب آندروید قرار دارند. این دو دستگاه آندرویدی بزرگ و ترسناک هستند ولی جا فقط برای یکی از آن‌ها است.

 2 پرچمدار اشترکات زیادی دارند هر دو سیستم عامل سفارشی شده‌ی بستنی حصیری را با یک CPU 4 هسته‌ای و یک صفحه نمایش بزرگ 720p دارند اگرچه چیزهای بیشتری در این آندرویدیها وجود دارد اما هر دو دستگاه سعی بر این دارند که تکنولوژی‌هایی را که در آینده توسط آندورید ارمغان می‌آید در خود به‌طور فشرده جای دهند.

HTC One X این مزیت‌ها را دارد که:

سر آغاز‌گر این راه در بازار بوده است.

کاربران را با ساختار خود تحت تأثیر قرار داده است.

آخرین نسخه‌ی Sense UI  و تکنولوژی ImageSense را در دوربین خود دارد.

اما گوشی گلسی اس تری که دیرتر به بازار خواهد آمد به‌نظر می‌رسد به سامسونگ این اطمینان را می‌دهد که از لحاظ خصوصیات با اچ تی سی وان ایگس همگام شده و حتی چیزی از آن فراتر باشد در این جایگاه مختصری به آنچه هر دو گوشی به نفع خود دارند می‌اندازیم.

 

بررسی کامل در ادامه مطلب...

 

aa2 بازدید : 246 یکشنبه 05 شهریور 1391 نظرات (0)

 

این گوشی یکی دیگر از سری گوشی‌های اکسپریای سونی است که قصد دارد بین قیمت و کارآیی یک تعادل برقرار کند. Neo L دنباله‌ی سری موفق گوشی‌های neo است، اما ایندفعه به یک صفحه‌ی بزرگ‌تر مجهز شده است و ساختار و طراحی آن نیز متفاوت شده است. آیا این گوشی ارزش هزینه و وقت را دارد؟ در زیر به این سوال پاسخ خواهم داد.

 

طراحی

 

این گوشی یک گوشی ساده از سری neo است.اگر این گوشی را از نزدیک مشاهده کرده باشید متوجه خواهید شد که این گوشی به خانواده گوشی‌هایی که دارای اندازه‌ای کشیده و دکمه‌های سخت افزاری در قسمت زیر خود هستند تعلق دارد.شاید این دکمه‌ها زیاد خوشایند نباشند اما ما فکر می‌کنیم که بسیار خوب هستند زیرا ما احساس راحتی در فشردن آن‌ها داشتیم و به نظر می‌آید از آن دکمه‌های لمسی که در زیر گوشی‌ها قرار دارند بهتر کار می‌کنند.

 

 

 

 

 

بررسی کامل در ادامه مطلب ...

aa2 بازدید : 216 یکشنبه 05 شهریور 1391 نظرات (0)

 

گوشی نوکیا Asha 302  در صف گوشیهای این سری از نوکیا بین Asha 300 و  Asha 303 قرار گرفته است اما لزوما از قاعده عددی نامگذاری پیروی نکرده است. هر چند همانطور که واضح است این گوشی یک گوشی هوشمند نیست ، این پیام رسان S40  تقریبا در میانه راه است. هدف آن داشتن ارتباط خوب و قدرت پردازش معقول بدون داشتن تجهیزات غیر ضروری و پیچیده می باشد.

Description: C:UsersMajidDesktopGSM Translategsmarena_0011.jpg

 

بررسی کامل در ادامه مطلب...

aa2 بازدید : 165 شنبه 04 شهریور 1391 نظرات (0)

 


سری وان ترکیبی تازه از گوشی های هوشمندی است که اچ تی سی را بار دیگر در اوایل سال 2012  در کانون توجهات عموم قرار داد . در حالی که سری وان اس و وان اکس بازووانی منعطف پذیردر مقابل هجوم دیگر پرداشگرهای چند هسته ای و با وضوح تصویر بالا به شمار می روند. وان ویی در پی تصاحب بخش های پائین تر بازار ودر پی آن عرضه قیمتی پائین تر است ولی این بدان معنا نیست که بشود این گوشی را جزو گوشی های ارزان قیمت نامید. این گوشی دارای پکیجی آشناو کمی دوستانه تر اما با قدرتی کمتر و پذیرفتی است. اگر چه به هیچ وجه ابهت دیگر اعضای بزگ خانوادشان را در تجهیزات به کار رفته را دارا نیست. گوشی وان وی دارای استیلی همپای دیگر اعضای خانوادش است. واین قدم های استوار آغازین نوید آینده ای روشن  برای این گوشی هوشمند در حد متوسط را میدهد.

Description: C:Users7Picturesgsmarena_001.jpg

 

 

بررسی کامل در ادامه مطلب ...

aa2 بازدید : 196 شنبه 04 شهریور 1391 نظرات (0)


میتوان گفت که HTC One S فرزند میانی از یک خانواده میباشد. در عین حال درخشان ترین و زیبا ترین نیز است.درون این قاب فلزی یک گنج از تکنولوژی جدید نهفته است –قدرت در کنار زیبایی در این گوشی هوشمند چشم نواز است.

Description: C:UsersMehdiDesktopkhkhgsmarena_001.jpg

 

HTC  از دو پردازنده پیشرفته برای ساخت One Sاستفاده کرده است.شرکت HTC برای تولید قاب این محصول خود از تکنولوژی میکرو Arc Oxidation که برای تبدیل سطح آلومینیوم به سرامیک از 10000 ولت انرژی برق استفاده می کند بهره برده است که گفته میشود 5 برابر از آلومینیوم مورد استفاده در صنعت هوا فضا یا فولاد آب دیده مقاوم تر است. این تکنولوژی تولید کننده ظاهر نهایی مشکی رنگ گوشی می باشد.

در انتخاب دوم بیشتر از آلومینیوم آنودایز شده سنتی استفاده کرده است اما با یک تغییر رنگ لطیف از خاکستری پر رنگ به کم رنگ.

هر کدام از این فریم ها را که انتخاب کنید در کل بدنه ضخامت 7.8 میلی متری و بدون هیچگونه برآمدگی در پشت قاب خواهدآمد.

 

بررسی کامل در ادامه مطلب...

aa2 بازدید : 161 شنبه 04 شهریور 1391 نظرات (0)

 

حالا آیپد مرده است، زنده باد آیپد. این نیز قسمتی از سرنوشت است. بازنشسته شدن نسل اول آیپد امری عجیب و غیرعادی نیست. قبلا ما آیپد و آیپد 2 داشتیم ، اما اکنون با آیپد نسل جدید ، آیپد 2 انتخاب دوم خواهد بود .

آیپد نسل جدید ، بفرمائید یکی برای شماست.

فرض کنید شما اپل هستید و در آستانه رونمایی یکی از آخرین محصولات خود هستید. شما میخواهید بعید ترین شک و شبهه در مورد بازیافت کردن محصولات قدیمی خود را برطرف کنید. شما می‌خواهید از کوچکترین دلایل ارزش بالای محصول خود استفاده کنید. چه خواهید کرد؟

Description: D:gsm.irkhordadipad 2gsmarena_002.jpg

آیا کاملا آن را تغییر می دهید؟ نه نه قرار بود که وانمود کنید شما اپل هستید . پیشتاز بازار تبلت، تعیین کننده استاندارد در صفحات لمسی ، سلطان طراحی و خدای بازاریابی.

بله، مثل روز روشن است ، شما قید اضافه کردن اعداد را میزنید ، بعدی اشتباه است . جدید چیزی است که برای همه مهم است. اگر شما به مردم بگوئید که بهترین را بدست خواهند آورد ، محصولی که ارائه خواهید کرد آخرین چیزی است که به آن فکر خواهند کرد. اعداد فقط جانشین یکدیگر خواهند بود اما آیپد نسل جدید جانشین موفقیت خواهد بود ، یک حس رویایی.

 

نقاط قوت

 

·         صفحه نمایش خازنی 9.7 اینچی از نوع IPS با پشتیبانی از رزولوشن 2048   x 1536 پیکسل ضد خش و پوشش اولئوفوبیک

·         Wi-Fi 802.11 a/b/g/n، با قابلیت هات اسپات بسته به نوع اپراتور پشتیبانی از LTE  (اختیاری، که فقط امکان انتقال داده از طریق این شبکه ها را شامل می شود)

·         GPS با پشتیبانی از عملکرد AGPS (اختیاری)

·         پردازنده اپل A5X به همراه پردازنده دو هسته ای یک گیگاهرتزی ARM Cortex A9 ، شتاب دهنده گرافیکی PowerVR SGX543MP4 quad-core GPU

·         1 گیگا بایت حافظه RAM

·         سیستم عامل آی او اس 5 به همراه آی کلود

 

بقیه در ادامه مطلب ...

aa2 بازدید : 154 شنبه 04 شهریور 1391 نظرات (0)

کره‌ای‌ها از زمان برای پرچمدار جدید خود بهره‌ برده‌اند و به نسل گذشته‌ی این گوشی اجازه دادند تا یکسال سکان‌دار سامسونگ باشد اما آنها به گزینه شانس تکیه نکرده‌اند  و گستره‌ای از خصوصیات را به این گوشی برای بهبود آن بخشیده‌اند. با تعداد زیادی از سخت‌افزارهایی که توسط خود سامسونگ ساخته شده‌اند Galaxy S3 یک فهرستی از موارد هیجان انگیز و شوکه کننده است ما با یک گوشی 4 هسته‌ای با یک صفحه نمایش 720p سوپر آمولد و یک باطری پر ظرفیت، اما با همان اندازه‌ی باریک روبرو هستیم.

 

این موارد تنها نوک قله‌ی کوه یخی می‌باشند در ذیل، قسمت زیر آب این کوه یخی را مشاهده می‌نمایید .

 

ویژگی‌های اصلی

 

  • پشتیبانی از شبکه‌هایQuad-band GSM and quad-band 3G 
  • پشتیبانی از شبکه‌های21 Mbps HSDPA and 5.76 Mbps HSUPA
  • صفحه نمایش 4.8 اینچی سوپرآمولد، 720 x 1280 pixel، شیشه Corning Gorilla
  • سیستم عامل آندروید نسخه 4.0.4 با تاچ وایز
  • CPU 4 هسته‌ای 1.4 گیگاهرتزی Cortex-A9، Mali-400MP GPU، چیپ ست Exynos 4 Quad و 1 گیگا بایت رم
  • دوربین 8 مگا پیکسلی با فلش LED و فوکوس خودکار، با قابلیت تشخیص چهره،لبخند و پلک زدن
  • ضبط ویدویی 1080p با سرعت 30 فریم برثانیه
  • Dual-band Wi-Fi 802.11 b, g, n
  • ارتباط GPS  و A-GPS ، پشتیبانی از GLONASS (سیستم ماهواره‌ای موقعیت یاب جهانی)،قطب نمای دیجیتالی
  • حافظه داخلی 16/32/64 گیگابایتی ، شکاف microSD
  • سنسور شتاب دهنده ، ژایروسکوپ و مجاورت
  • جک صدای 3.5 میلیمتری استاندارد
  • درگاه microUSB با پشتیبانی از USB و خروجی تلویزیون و شارژ کردن
  • بلوتوث استریو نسخه 4
  • رادیو FM  با RDS
  • کیفیت صدای عالی
  • ضخامت بسیار کم 8.6 میلیمتر
  • دوربین دوم 2 مگا پیکسل برای مکالمه تصویری
  • پشتیبانی کامل از فلش در صفحات اینترنتی
  • پشتیبانی از NFC
  • ویرایشگر آفیس
  • برنامه از پیش نصب شده مدیریت فایل ها
  • پشتیبانی از بیشتر کدهای ویدئویی و صدایی
  • باطری پر ظرفیت 2100 میلی آمپری

 

معایب اصلی

 

  • بدنه‌ی پلاستیکی
  • عدم وجود دکمه مخصوص دوربین
  • شکاف میکرو سیم کارت
  • S Voice به آن شکلی که تبلیغات نشان می‌دهند و ممکن است شما باور کنید کار نمی‌کند

 

بقیه در ادمه مطلب...

aa2 بازدید : 179 شنبه 04 شهریور 1391 نظرات (0)

    یک لحظه فکر کردن می‌تواند منجر به افکار بزرگی شود. در مورد گلکسی نوت 10.1 این فکر منجربه اضافه کردن 2 هسته‌ی بیشتر و دو برابر کردن RAM شده‌است. این تبلت یک ترکیب کشنده‌ای دارد که تنها تعداد کمی از دشمنان توانایی ایستادن در برابر آن را دارند.

    تبلت گلکسی نوت 10.1 در یک نگاه:   

   نوع : تبلت 

   اندازه :  262 x 180 x 8.9  میلیمتر  

   وزن : 600 گرم   

  صفحه نمایش : PLS LCD 10.1 اینچی با 16 میلیون رنگ و کیفیت WXGA  (1280 x 800  پیکسل )    

سیستم عامل : آندروید 4.0.4 بستنی حصیری    

پردازشگر : 4 هسته‌ای Exynos با سرعت 1.4 گیگاهرتز  

   2 گیگابایت رم  

   حافظه داخلی : 16/32/64 گیگابایت، قابلیت افزایش حافظه با درگاه microSD    

  دوربین : دوربین اصلی 5 مگاپیکسل با یک فلش LED و قابلیت ضبط ویدئو 720p، دوربین دوم 1.9 مگاپیکسل   

  باطری : 7000 میلی‌آمپر   

  موارد دیگر : پورت اینفرارد،حسگر ژایروسکوپ،حسگر شتاب دهنده،حسگر مجاورت،پشتیبانی از فلش 11، خروجی تلویزیون 

 

بقیه در ادامه مطلب...

aa2 بازدید : 699 پنجشنبه 02 شهریور 1391 نظرات (0)

گاو سرشو می‌اندازه پایین و کار خودشو انجام میده، کاری نداره کسی چی میگه!

از شاخش هم استفاده نمی‌کنه، چون بهترین شاخ زن‌ها رفتن توی میدان گاو بازی و نابود شدند.

برای مثال شما قصد داری به عیادت کسی در بیمارستان بری، بهترین راه اینه که راه خودت را بگیری و مستقیم وارد بخش بشی و به کسی هم توجه نکنی، حالا مثلا اگر از نگهبان بپرسی که "الان ساعت ملاقات هست؟" یا این که "می‌تونم برم تو؟" اگر هیچ مشکلی هم وجود نداشته باشه، نگهبانه برای اینکه قدرت خودشو بهت نشون بده جلوت را می‌گیره.

این قانون در جاهایی که قوانین مسخره و دست و پا گیر داره هم کاربرد داره، یعنی خیلی موانع قانونی (یا بهتر بگم سنگ اندازی‌ها) در مرحله آغازین کارها بیشتر جلوه می‌کنند، وقتی شما بی‌توجه به همه‌ آنها کارت را آغاز کردی، اکثر آنها خود به خود کنار می‌روند یا افراد مجبور میشن خودشونو با شما وقف بدن.

در کل این قانون (قضیه) در جوامعی که فضولی در کار دیگران امری پسندیده‌ای محسوب می‌شود بسیار کاربرد دارد. 

aa2 بازدید : 349 پنجشنبه 02 شهریور 1391 نظرات (0)

یارو زبونش می گرفته، می ره داروخونه می گه: آقا دیب داری؟

کارمند داروخونه می گه: دیب دیگه چیه؟

یارو جواب می ده: دیب دیگه. این ورش دیب داره، اون ورش دیب داره.

کارمنده می گه: والا ما تا حالا دیب نشنیدیم. چی هست این دیب؟

یارو می گه: بابا دیب، دیب! طرف می‌بینه نمی فهمه، می ره به رئیس داروخونه می گه.

اون میآد ‌می پرسه: چی می‌خوای عزیزم؟ یارو می گه: دیب! رئیس می پرسه: دیب دیگه چیه؟ یارو می گه: بابا دیب دیگه.

این ورش دیب داره، اون ‌ورش دیب داره. رئیس داروخونه می گه: تو مطمئنی که اسمش دیبه؟ یارو می گه: آره بابا.

خودم دائم مصرف دارم. شما نمی‌دونید دیب چیه؟ رئیس هم هر کاری می‌کنه، نمی تونه سر در بیاره و کلافه می شه…

یکی از کارمندای داروخونه میآد جلو و می گه: یکی از بچه‌های داروخونه مثل همین آقا زبونش می‌گیره.

فکر کنم بفهمه این چی می‌خواد. اما الان شیفتش نیست.

 

به ادامه مطلب مراجعه کنید

aa2 بازدید : 228 پنجشنبه 02 شهریور 1391 نظرات (0)

برای فهمیدن اینکه دوستتون تو یاهو هست یا نه

یا می تونید از به پست روبرو مراجعه کنید : http://jook4u.rozblog.com/post/84

 

 

یا!!! برای پیدا کردن راه حلی بهتر به ادمه ی مطلب برید

 

aa2 بازدید : 236 پنجشنبه 02 شهریور 1391 نظرات (0)

5 ایده و موضوع جالب برای شروع گفتگوها و مکالمات 

"خوب، باید درمورد چی حرف بزنیم؟" 

وقتی حرف گفتگو به میان می آید، این یکی از موضوعاتی است که بارها و بارها از خودمان و طرف‌مقابلمان پرسیده‌ایم. 

خیلی وقت‌ها وقتی در یک گفتگو هستیم که سکوت در آن رخنه کرده است،در ذهنمان دنبال موضوعی برای صحبت می‌گردیم. 

البته این خیلی هم بد نیست. وقفه در مکالکه کاملاً طبیعی است و خوب است که به فشار اجتماعی مکالمه‌ای که دچار سکوت شده است عادت کنیم.  اما اگر این اتفاق زیاد برایتان می افتد و این سکوت‌ها بیش از اندازه طول می‌کشند، بد نیست که چند موضوع کمکی در ذهنتان نگه دارید.

در زیر به 5 موضوع خوب برای حرف زدن اشاره می‌کنیم و پایینتر از آن 5 موضوعی که باید از حرف زدن درمورد آن خودداری کنید را آورده‌ایم.  

   1. کسی که با او حرف می‌زنید  برای خیلی‌ها بهترین موضوع حرف زدن خودشان هستند. نسبت به آدم‌ها و اینکه که هستند کنجکاو باشید.

دال کارنیج (Dale Carnegie) گفته است:  "می‌توانید با علاقه‌مند شدن به دیگران در دو ماه بیشتر از آنچه که با سعی در علاقه‌مند کردن دیگران به خودتان می‌توانید دوست‌یابی کنید، دوست پیدا کنید."  ببینید طرف مقابلتان کنار کار اصلی خود چه کارهای دیگری انجام می دهد.

به چه چیزهایی علاقه دارد و چه چیزهایی او را به هیجان می آورد.

از او طوری سوال کنید که با یک پاسخ بله یا خیر بتواند جوابگوی شما باشد. اگر متوجه شدید که چندان به این مدل پرسش و پاسخ علاقه نشان نمی‌دهد یا پاسخ مشخصی ندارد، سوالات بازتر بپرسید. و سعی کنید به جای اینکه منتظر نوبت حرف زدن خودتان باشید، واقعاً به حرفهایش گوش دهید.  درمورد چیزهایی که طرف‌مقابلتان واقعاً به آنها علاقه دارد حرف بزنید.

مطمئناً این موضوعات خیلی بیشتر از کار یا آب‌و‌هوا شما را به هیجان خواهد آورد.

و نگران نباشید که مجبور شوید فقط گوش دهید. بیشتر آدم‌ها اگر به آنها علاقه نشان دهید، به دانستن درمورد شما علاقه نشان خواهند داد. 

 

بقیه در ادمه مطلب...

aa2 بازدید : 292 پنجشنبه 02 شهریور 1391 نظرات (0)

  نام های تجاری معروف جهان که برخی از آنها طی دوره هایی نزدیک به نیم قرن، مسیر ترقی را طی کرده اند امروزه در بازار کالا و خدمات جهانی جایگاه ویژه ای دارند و شاید هیچ کشوری نتواند خود را صاحب اصلی آن بداند، زیرا همه ی مردم جهان آن برند را از آن خود می دانند.  

"گوگل: شرکت اینترنتی گوگل از سال 1998 فعالیت های خود را رسما آغاز کرده و در زمینه جستجوی اینترنتی و تبلیغاتی پرمصرف ترین برند جهان است. در آمد گوگل بین آوریل تا ژوئن 2011 از مرز 51/2 میلیارد دلار گذشت.  

   اپل: بزرگترین تولید کننده سخت افزار های نوین و دارای افتخار طراحی صحیح محصولات است. استیو جابز موسس، رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سابق اپل شعار فکر متفاوت را دنبال می کرد و ارائه محصولات گوناگونی مانند، آیفون، آیفون 4 اس، آی تویز، آی لایف، آی مک، آی پاد و ... اپل را به دومین برند پرفروش در جهان تبدیل کرده است.

     3. مایکروسافت: بزرگترین شرکت ارائه نرم افزار رایانه ای در جهان بوده که به انتشار کتاب و محصولات چند رسانه ای و ارائه خدمات پست الکترونیکی مشغول است. بیل گیتس بنیانگذار مایکروسافت ثروتمند ترین مرد جهان می باشد.   

4. آمازون: وب سرویس های آمازون مجموعه ای از خدمات را از طریق اینترنت به مشتریان ارائه می دهد. خدماتی مانند سرویس های محاسباتی و ریانشی EC2، ذخیره سازی S3، تحویل محتوا، پایگاه داده، تجارت الکترونیک پرداخت و صدور صورت حساب همگی موجب ارتقا چند برابری سود آمازون و افزایش محبوبیت آن در میان مشتریان شده است.  

 

بقیه در ادامه مطلب...

aa2 بازدید : 196 پنجشنبه 02 شهریور 1391 نظرات (0)

TOYOTA : The One You Only Trust Always

HYUNDAI : Hope You Understand Nothing's Drivable And Inexpensive

OPEL : Old People Enjoying Life

FIAT : Failure in Italian Automotive Technology

KIA : Killed In Accidents

 

بقیه در ادامه مطلب...

aa2 بازدید : 325 سه شنبه 31 مرداد 1391 نظرات (0)

 شاید پوشه Msocache که پوشه ای است مخفی و سیستمی و در یکی از درایوهای سیستم موجود است را دیده باشید و برای شما این سوال مطرح باشد که این پوشه ی نسبتا حجیم چیست و چرا وجود دارد و چگونه باید آن را حذف کرد . 

   این فایلها Local Install Source نام دارند که در شرایط زیر در یکی از درایوهای شما وجود خواهد داشت :    

الف) درایوی که بیش از ۱.۵ گیگابایت فضای خالی داشته باشد . 

    ب) درایو فوق علاوه بر فضای خالی مورد نظر از نوع Network یا Removable نباشد .   

  این فایلها بدین خاطر در سیستم ایجاد و نگهداری می شوند تا در مواقعی خاص ، بدون نیاز به سی دی نصب یا فایل اصلی Setup مربوط به آفیس ، بتوانید مواردی همچون :

شناسایی اشکالها و ارورهای آفیس و رفع آن (Detect errors and Repair) ، نصب سفارشی مجموعه آفیس و نصب سرویس پکها و وصله های مربوطه را انجام دهید .  

 


  به ادامه مطلب مراجعه كنيد.

aa2 بازدید : 173 یکشنبه 29 مرداد 1391 نظرات (0)

شما هم وقتی اس ام اس رو اشتباهی به یکی دیگه می فرستین  سکته ناقص می کنین؟!  .  .  .  

پسر داییم تو کنکور ۱۰۰تا مونده به آخر شده  بعد داییم شیرینی پخش کرده  به داییم میگم چرا خوشحالی حالا؟  گف آخه فک نمیکردم ۱۰۰نفر از این خنگ تر باشن !  .  .  .

 مشکلات از جایی شروع شد که  به هر کی گفتیم نوکرتیم فکر کرد واقعاً اربابه !  .  .  

همیشه پدرها به پسرشون به عنوان یه فرصت دوباره نگاه می کنن  برای جبران کارایی که خودشون نتونستن بکنن !  .  .  .

 بنی آدم ابزار یکدیگرند / در اسگل کردن ز هم برترند  چو عضوی به درد اورد روزگار /  دگر عضوها را خنده و هار هار . . .   

sms

aa2 بازدید : 115 یکشنبه 29 مرداد 1391 نظرات (0)

همه تنهان ! ایرانسل

 

همیشه با من بمان هیچکس عاشقانه تر از من نمی تواند تو را بسراید . . .

در تمام لحظه هایم تکرار می شوی ، اما تکراری نمی شوی… . . .

می خواهمت چرا که مثل لبخند خورشید از پس رنگین کمان به دشت خیس خواستنی هستی رویانده ای در من نفس نفس گیر آمده ای عاشق .. . .

. گفتی دوستت دارم و من به خیابان رفتم ! فضای اتاق برای پرواز کافی نبود … . . .

فرهنگ لغتها نیاز به ویرایش دارند ، برای معنی دلتنگی احتیاج به این همه کلمه نیست ، دلتنگی یعنی تو !

aa2 بازدید : 141 شنبه 28 مرداد 1391 نظرات (0)

در حالت عادی وقتی شما یک عبارت را در گوگل جستجو می‌کنید،

گوگل با استفاده از IP شما می‌فهمد که شما از چه کشوری هستید و در نتیجه صفحه نتایج را به زبان همان کشور به شما نشان می‌دهد.

برای درک بهتر موضوع، فرض کنید که شما در ایران ساکن هستید و به سایت گوگل می‌روید،

گوگل IP شما را خوانده و می‌فهمد که باید گوگل فارسی را برای شما نمایش دهد.

اما اگر IP خود را به هر طریقی تغییر دهید و یا از یک کشور خارجی وارد گوگل شوید،

گوگل نیز زبانش را بسته به محل IP تغییر می‌دهد.

این موضوع می‌تواند آزار دهنده شود به خصوص وقتی که گوگل را در زبان‌هایی که به آن‌ها آشنایی ندارید مشاهده کنید.

در این مطلب به شما خواهیم گفت که چگونه می‌توانید کاری کنید که گوگل این تغییر IPها را نادیده گرفته و همیشه فقط گوگل انگلیسی (google.com) را به شما نشان دهد. 

برای این کار: کافی است وارد آدرس اینترنتی http://www.google.com/ncr شوید.

با ورود به این آدرس، Cookieهای مرورگر شما طوری تنظیم می‌شوند که همیشه و در هر شرایطی مرورگر، صفحه انگلیسی گوگل (google.com) را باز خواهد کرد. این تنظیم  تا موقعی که کوکی مربوط به سایت گوگل پاک نشود،باقی خواهد ماند.

لازم به ذکر است که بایستی برای هر مرورگر این عمل تکرار شود. بدین منظور باید در هر مرورگر اینترنتی یک بار وارد این آدرس شوید تا در کوکی‌های آن مرورگر هم تنظیمات اعمال شود.

در صورتی که قصد بازگشت به شرایط اولیه را دارید کافی است یک‌بار کوکی مرورگر را پاک کنید.

aa2 بازدید : 138 شنبه 28 مرداد 1391 نظرات (0)

 یکی از ویژگی‌های خوب سرویس ایمیل Gmail، امکان انتخاب قالب‌های زیبا و متنوع (Themes) است که باعث جذاب‌تر شدن محیط Gmail می‌شود.

این قالب‌ها پیش از این به صورت ازپیش‌طراحی‌شده بودند و امکان ویرایش آن‌ها وجود نداشت.

اما شرکت گوگل هم‌اکنون امکانی را فراهم آورده است که شما می‌توانید تصاویر دلخواه خود را به عنوان تصویر پشت‌زمینه Gmail انتخاب کنید و آن‌ها را از روی هارددیسک آپلود کرده و برگزینید.

در این مطلب به نحوه انجام این کار خواهیم پرداخت. 

بدین منظور:

ابتدا وارد حساب ایمیل خود در Gmail شوید.

سپس بر روی دکمه Settings (در بالای سمت راست صفحه با آیکن آچار مشخص شده است) کلیک کنید و Themes را انتخاب نمایید.

در این صفحه، قالب‌های مختلف Gmail را می‌توانید مشاهده کرده و انتخاب کنید.

اما برای انتخاب یک تصویر دلخواه به عنوان تصویر پشت‌زمینه، از قسمت Custom Themes بر روی Light و یا Dark کلیک کنید (تفاوت این دو در این است که در حالت Light سایر قسمت‌های صفحه رنگی روشن خواهند داشت و در حالت Dark رنگی تیره؛ این موضوع به سلیقه شما بستگی دارد).

پس از کلیک بر روی یکی از این دو مورد، صفحه جدیدی باز خواهد شد.

در قسمت Featured تصاویر پشت‌زمینه منتخب و پیشنهادی Gmail را می‌توانید انتخاب کنید.

اما برای انتخاب یک تصویر دلخواه، بر روی Upload photos و سپس Select photos from your computer کلیک کنید و تصویر مورد نظر خود را از روی هارددیسک انتخاب نمایید.

دقت کنید تصویر انتخابی شما دارای کیفیتی خوب و اندازه‌ای بزرگ باشد.

پس از آپلود عکس، تصویر به طور خودکار به عنوان تصویر پشت‌زمینه انتخاب می‌شود.

در نهایت برای مشاهده تغییرات می‌توانید کلیدهای ترکیبی Ctrl+F5 را فشار دهید تا صفحه به‌روزرسانی شود.

برای تغییر مجدد این تصویر پشت‌زمینه می‌توانید وارد صفحه Themes شده و از قسمت Custom Themes روی Change your background image کلیک کنید.

aa2 بازدید : 104 شنبه 28 مرداد 1391 نظرات (0)

یکی از تغییراتی که در آفیس 2013 رخ داده است تغییر نشان‌گر تایپ است.

بدین صورت که نشان‌گر تایپ در محیط نرم‌افزارهایی چون Word، دیگر تنها حالت چشمک‌زن معمولی ندارد و همراه با افکتی به آرامی کم‌رنگ و پر‌رنگ می‌شود.

این موضوع شاید در دید اول باعث زیبا شدن محیط نرم‌افزار شود اما در صورتی که شروع به تایپ کردن متنی طولانی کنید خواهید دید که این نشان‌گر جدید چندان هم اتفاق جالبی نیست،

چرا که به هنگام تایپ سریع، از متن تایپ شده عقب می‌ماند و حالتی کند دارد. در صورتی که به این نشان‌گر جدید متحرک علاقه‌ای ندارید، در این  مطلب به نحوه غیرفعال کردن آن خواهیم پرداخت.

 

بقیه در ادامه مطلب...

aa2 بازدید : 133 شنبه 28 مرداد 1391 نظرات (0)

موتور جستجوی گوگل علاوه بر امکان جستجوی صفحات اینترنتی امکانات و قابلیت‌های کاربردی دیگری نیز دارد. یکی از این قابلیت‌ها، ماشین حساب گوگل است که بسیاری از کاربران از وجود آن بی‌اطلاع هستند.

جالب این که این ماشین حساب، یک ماشین حساب ساده نیست و علاوه بر امکان محاسبه 4 عمل اصلی، امکان محاسبه نسبت‌های مثلثاتی و عملیات دیگر را نیز دارا می‌باشد.

در این مطلب به نحوه کار با این ماشین حساب خواهیم پرداخت. برای دسترسی به این ماشین حساب:

ابتدا  وارد موتور جستجوی گوگل به نشانی www.google.com شوید. سپس عبارت calculator (به معنای ماشین حساب) را جستجو کنید.

خواهید دید که در بالای لیست نتایج یک ماشین حساب ظاهر می‌شود که می‌توانید به راحتی با آن کار کنید.

لازم به ذکر است شما نیازمند این نیستید که برای محاسبه عملیات ریاضی خود حتماً وارد ماشین حساب شوید.

بلکه می‌توانید عملیات مورد نظر خود را در قسمت جستجو، جستجو کرده و نتیجه را در ماشین حساب بببینید.

به عنوان مثال با جستجوی 2+2، نتیجه که عدد 4 خواهد بود را در ماشین حساب خواهید دید.

همچنین با جستجوی عبارت cos 90 نیز معادل کسینوس 90 درجه را مشاهده خواهید کرد.

aa2 بازدید : 122 شنبه 28 مرداد 1391 نظرات (0)

در هنگام کار با محیط Command Prompt گاهی نیاز است که یک دستور را چند بار تکرار کرد. یا اینکه از یک دستوری که چند خط قبل وارد شده است مجدد استفاده نمود. در این ترفند به نحوه مشاهده تاریخچه دستورات وارد شده در CMD و استفاده مجدد از آن‌ها خواهیم پرداخت.

  برای مشاهده کلیه دستورات وارد شده قبلی در محیط CMD کافی است دستور زیر را وارد نمایید:

doskey /history

با این کار لیست دستورات وارد شده نمایان می‌شود. 

همچنین  با فشردن کلید F7 می‌توانید تاریخچه دستورات وارد شده را ببینید و علاوه بر آن بتوانید به سادگی هر دستور را جهت تکرار مجدد انتخاب کنید (فشردن Enter بر روی هر دستور موجب تکرار آن می‌شود).

فشردن کلید F8 نیز آخرین دستور وارد شده را مجدد وارد خط فرمان می‌کند.

همچنین در صورت فشردن کلید F9 می‌توانید شماره دستور مورد نظر جهت فراخوانی مجدد را وارد کنید.

aa2 بازدید : 127 شنبه 28 مرداد 1391 نظرات (0)

در محیط ویندوز 8، مرورگر اینترنت اکسپلورر را می‌توان در دو محیط Metro و دسکتاپ اجرا کرد. اما در صورتی که جزء کاربران مرورگر گوگل کروم هستید و دوست دارید این مرورگر را در حالت Metro اجرا کنید چه باید کرد؟

در این مطلب به نحوه‌ی استفاده از گوگل کروم به عنوان یک برنامه‌ی Metro در ویندوز 8 خواهیم پرداخت. 

بدین منظور: ابتدا (ترفندستان) کلیدهای ترکیبی Win+F را فشار دهید تا وارد محیط Search ویندوز شوید.

سپس در سمت راست صفحه، Settings را انتخاب کنید.

حال عبارت Default Programs را جستجو کرده و بر روی Default Programs کلیک کنید.

در پنجره باز شده بر روی Set your default programs کلیک کنید و سپس کمی صبر کنید.

اکنون در کادر سمت چپ، Google Chrome را انتخاب و سپس در سمت راست، Choose defaults for this program را انتخاب نمایید.

سپس در قسمت باز شده، گزینه‌های HTTP ،HTTPS و TEL را تیک بزنید و در آخر بر روی Save کلیک کنید.

اکنون وارد صفحه Start شده و به دنبال کاشی خاکستری رنگ گوگل کروم بگردید و بر روی آن کلیک کنید تا کروم در محیط مترو اجرا شود. اگر آن را پیدا نکردید ابتدا کلیدهای ترکیبی Win+F را فشار بدهید.

در سمت راست صفحه تمامی برنامه‌های متروی نصب شده در ویندور 8 لیست شده‌اند.

در آن به دنبال Google Chrome بگردید و بر روی آن کلیک کنید.

لازم به ذکر است اگر دقت کنید خواهید دید که آیکن Internet Explorer مترو تغییر می‌کند و به شکل آیکن برنامه‌های نصب شده بر روی دسکتاپ نمایش داده می‌شود.

علت آن تنظیم پیش‌فرض باز شدن فایل‌های HTTP ،HTTPS و TEL در گوگل کروم مترو است. همچنین در صورتی که از انجام این کار پشیمان شده‌اید می‌توانید مجدد به Default Programs مراجعه کرده و دوباره مرورگر پیش‌فرض خود را بر روی Internet Explorer تنظیم کنید.

aa2 بازدید : 255 شنبه 28 مرداد 1391 نظرات (0)

فرض کنید در محیط Command Prompt و در خط فرمان، مسیر یک پوشه درج شده است و قصد دارید تا از طریق Explorer وارد این پوشه شوید

(به عنوان مثال در خط فرمان مسیر C:Users درج شده است و قصد دارید تا از طریق Explorer وارد این پوشه شوید).

راه مرسوم، باز کردن Computer و ورود قدم به قدم به پوشه مورد نظر است.

اما بایستی بدانید بسیار سریع‌تر می‌توانید به این پوشه مسیر جاری دسترسی داشته باشید.

در این مطلب به نحوه انجام این کار می‌پردازیم. 

برای این کار: کافی است پس از ورود به پوشه به مورد نظر در خط فرمان CMD، این دستور را وارد نموده و Enter بزنید:

explore

خواهید دید که بلافاصله پوشه مورد نظر در محیط Explorer فراخوانی خواهد شد.

aa2 بازدید : 188 شنبه 28 مرداد 1391 نظرات (0)

Microsoft Office 2013 نسخه جدید مجموعه نرم‌افزاری آفیس است که در حال حاضر نسخه پیش‌نمایش آن عرضه شده است و به زودی نسخه اصلی آن ارائه خواهد شد.

در نرم‌افزارهای آفیس 2013 امکان جدیدی به نام «تصاویر آنلاین» اضافه شده است که با بهره‌گیری از آن می‌توانید بدون ترک محیط نرم‌افزار، تصویر مورد نظر خود را جستجو کرده و آن را مستقیماً وارد محیط برنامه کنید.

در این ترفند به معرفی نحوه انجام این کار خواهیم پرداخت.

بدین منظور ابتدا از اتصال به اینترنت اطمینان پیدا کنید. سپس  در محیط یکی از نرم‌افزار‌ها (نظیر Word) در تب Insert و در قسمت Illustrations بر روی Online Picture کلیک کنید.

در پنجره باز شده شما می‌توانید تصویر مورد نظر خود را از دو طریق جستجو کنید: مجموعه تصاویر سایت Office.com و همچنین قسمت جستجوی تصاویر موتور جستجوی Bing.

پس از جستجوی عبارت مورد نظر و مشاهده نتایج، کافی است بر روی تصویر مورد علاقه خود کلیک کرده و سپس دکمه Insert را فشار دهید تا تصویر مستقیماً وارد محیط نرم‌افزار شو

aa2 بازدید : 248 شنبه 28 مرداد 1391 نظرات (0)

در صورتی که هر یک از نسخه‌های گلکسی تب سامسونگ را در اختیار داشته باشید حتماً می‌دانید که امکان شارژ این تبلت‌ها از طریق USB کامپیوتر یا لپتاپ وجود ندارد و تنها بایستی آن را از طریق آداپتور به صورت مستقیم با پریز برق شارژ کرد. دلیل این موضوع این است که میزان برقی که از طریق USB جهت شارژ تبلت منتقل می‌شود کم‌تر از میزان مورد نیاز دستگاه است و به این دلیل امکان شارژ آن به این صورت وجود ندارد. اما با استفاده از ترفندی که هم‌اکنون برای شما بازگو خواهیم کرد می‌توانید بدون هرگونه دستکاری سخت‌افزاری و یا آسیب‌زدن به دستگاه، گلکسی تب خود را از طریق USB شارژ کنید.

 همان‌طور که گفته شد برای شارژ دستگاه به وسیله USB بایستی برق کافی به دستگاه منتقل شود.

برای حل این موضوع، بایستی مصرف دستگاه را کاهش داد. به عنوان مثال دسترسی Wi-Fi را را قطع کرد یا لرزاننده دستگاه را غیرفعال کرد تا با کاهش مصرف دستگاه، بتوان آن را با USB شارژ کرد. اما انجام این کار به صورت دستی بسیار سخت است.

بدین منظور بایستی راهی سریع و خودکار برای کاهش مصرف دستگاه را پیمود. بدین منظور: نیازمند یک نرم‌افزار جانبی به نام GO Power Master هستیم.

آخرین نسخه این نرم‌افزار را می‌توانید از سایت سازنده: http://golauncher.goforandroid.com/tag/go-power-master/ و یا Google Play دریافت کنید: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.gau.go.launcherex.gowidget.gopowermaster&hl=enپس از دانلود برنامه آن را بر روی تبلت خود نصب نمایید.

این نرم‌افزار امکانات مختلفی در خصوص کاهش مصرف باتری دستگاه در اختیار کاربر قرار می‌دهد که ما از یکی از ویژگی‌های این نرم‌افزار برای رسیدن به هدف خود استفاده خواهیم کرد. اکنون کافی است وارد محیط برنامه شوید.

سپس به بخش Mode بروید.

حال پروفایل انتخابی خود را بر روی Super save تنظیم نمایید. در این حالت میزان مصرف باتری دستگاه به حدأقل می‌رسد.

اکنون با اتصال تبلت به پورت USB خواهید دید که شارژ دستگاه فعال شده و تبلت شارژ می‌شود. پس از پایان شارژ، می‌توانید با انتخاب پروفایل Normal وضعیت دستگاه را به حالت طبیعی بازگردانید. 

aa2 بازدید : 228 شنبه 28 مرداد 1391 نظرات (0)

 Skype یکی از پرطرفدارترین نرم‌افزارهای پیام‌رسان اینترنتی است که امکان تماس تلفنی و ویدیویی را به طور رایگان برای کاربران خود فراهم می‌سازد. در صورتی که این نرم‌افزار را بر روی محیط ویندوز نصب کرده باشید حتماً متوجه شده‌اید که در تمام طول فعال بودن برنامه، آیکن آن در نوار Taskbar ویندوز قرار دارد و حتی با فشردن دکمه Close در محیط برنامه، آیکن آن حذف نمی‌شود. در این ترفند به نحوه حذف آیکن Skype از نوار تسک‌بار ویندوز خواهیم پرداخت.

 بدین منظور: ابتدا نرم‌افزار Skype را اجرا کرده و وارد حساب کاربری خود شوید. اکنون  از منوی Tools بر روی Options کلیک کنید. در پنجره Options از منوی سمت چپ Advanced settings را انتخاب نمایید. اکنون تیک گزینه Keep Skype in the taskbar while I’m signed in را برداشته و بر روی دکمه OK کلیک کنید. حال با کلیک بر روی دکمه ضربدر قرمز رنگ Close، دیگری اثری از آیکن Skype در تسک‌بار به چشم نمی‌خورد و تنها آیکن کوچک آن در محدوده Tray Icon در کنار ساعت قرار دارد. برای خروج کامل از برنامه بایستی بر روی این آیکن راست کلیک کرده و Quit را انتخاب کنید

aa2 بازدید : 198 شنبه 28 مرداد 1391 نظرات (0)

در صورتی که از موتور جستجوی Bing استفاده می‌کنید حتماً می‌دانید که در صفحه اصلی این موتور جستجو (www.bing.com) هر روز یک تصویر زیبا قرار می‌گیرد. اما نمی‌توان این تصویر را به آسانی ذخیره کرد. در صورتی که علاقه دارید تا این تصاویر زیبا و با کیفیت را همواره در اختیار داشته باشید و آن‌ها را ذخیره کنید . در ادامه مطلب به معرفی نحوه انجام این کار به صورتی جالب و متفاوت خواهیم پرداخت.

 

تعداد صفحات : 2

درباره ما
سلام به تمام دوستاران jook4u به دلیل بروز بودن وبلاگ از مطالب و صفحات دیگر ما هم بازدید نمایید. لطفا اگر الکانت جی میل دارید با کلیک بر روی +1 ار ما جمایت کنید. با ارائه نطرات و انتقادات خود ما را در اداره هر چه بهتر این وبلاگ کمک کنید. با سپاس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    ایا از محتویات این وبلاگ رضایت دارید؟
    آیا با اضافه شدن بخش اشپزی روز موافقید؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 258
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 276
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 254
  • باردید دیروز : 831
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,510
  • بازدید ماه : 1,855
  • بازدید سال : 20,270
  • بازدید کلی : 222,068