loading...
jook4u
narsi بازدید : 641 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (1)

به زودی سرویس ارسال پیامک در شبکه تلفن ثابت (FIX SMS)راه اندازی می شود و ارسال و دریافت پیام از تلفن ثابت به ثابت، ثابت به سیار و برعکس امکان‌پذیر است اما نکته قابل توجه این که تجهیزات پیامک در شبکه تلفن ثابت، گوشی تلفن نیست،

بلکه محصولی مانند نمایشگرهای شماره‌دار است که برای ارسال پیام کوتاه از تلفن باید به گوشی تلفن ثابت وصل شود.سرویس ارسال پیامک در شبکه تلفن ثابت از طریق گوشی‌هایی امکان‌پذیر است که استاندارد و دارای قابلیت ارسال یا دریافت پیامك باشند.

برای استفاده از این خدمت به ثبت‌نام و بهتر از آن پرداخت پول نیاز نیست و تمامی مشتركان تلفن ثابت می‌توانند با تهیه گوشی از این سرویس استفاده کنند. تعرفه ارسال پیامك شبكه تلفن ثابت به ثابت (شهری)‌ یك پالس، تلفن ثابت به ثابت (بین شهری)‌ دو پالس، تلفن همراه به ثابت (شهری و بین‌شهری)‌ طبق تعرفه تلفن همراه به زبان فارسی دو پالس و به زبان انگلیسی پنج پالس، تلفن ثابت به همراه (شهری و بین شهری)‌ دو پالس و تلفن ثابت به سایر كشورها (بین‌الملل)‌ پنج پالس است.

 

بقیه در ادامه مطلب

narsi بازدید : 219 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

 

پیامک های تبلیغاتی این روزها به یکی از ابزارهای نسبتا ارزان قیمت تبلیغاتی تبدیل شده وگاهی که منتظر خبر مهمی هستید این پیامک‌ها آدم را کلافه می‌کند.در ادامه روشهای غیرفعال سازی دریافت اس‌ام‌اس های تبلیغاتی در اپراتورهای ایرانسل و همراه اول بیان می‌شود .

 

ali بازدید : 144 شنبه 28 مرداد 1391 نظرات (0)

در هر ورژن جدیدی که از یاهو مسنجر عرضه میشود ، این نرم افزار مقدار فضای بیشتری از رم را اشغال میکند. این اشغال کردن فضای رم باعث کندی بسیار زیاد سرعت کامپیوتر میشود. در این ترفند قصد داریم 3 روش بسیار عالی را به شما معرفی کنیم که با بهره گیری از آنها میتوانید این میزان فضای اشغالی را بکاهید و در نتیجه سرعت کار با کامپیوتر را بالا ببرید.

به طور طبیعی یاهو مسنجر 41,164K از فضای رم را استفاده میکند.

 

1- پاک کردن پلاگین های اضافی
مطمئنأ هر کاربری از پلاگین های نصب شده به طور پیش فرض بر روی یاهو مسنجر استفاده نمیکند. این پلاگینها مقدار زیادی از فضای رم را اشغال میکنند. برای پاک کردن پلاگین های اضافی ، به یاهو مسنجر لوگین کنید. سپس از منوی Actions روی Choose a Plugin کلیک کنید. در پنجره Plug-ins Manager که برای شما باز میشود به تب My Plug-ins بروید. صبر کنید تا پلاگین های نصب شده لود شوند. اکنون میتوانید این پلاگین ها را ببینید و در صورت تمایل روی علامت سطل آشغال کنار هر پلاگین کلیک کنید تا پلاگین پاک شود.

 

 

به ادامه مطلب بروید

aa2 بازدید : 248 شنبه 28 مرداد 1391 نظرات (0)

در صورتی که هر یک از نسخه‌های گلکسی تب سامسونگ را در اختیار داشته باشید حتماً می‌دانید که امکان شارژ این تبلت‌ها از طریق USB کامپیوتر یا لپتاپ وجود ندارد و تنها بایستی آن را از طریق آداپتور به صورت مستقیم با پریز برق شارژ کرد. دلیل این موضوع این است که میزان برقی که از طریق USB جهت شارژ تبلت منتقل می‌شود کم‌تر از میزان مورد نیاز دستگاه است و به این دلیل امکان شارژ آن به این صورت وجود ندارد. اما با استفاده از ترفندی که هم‌اکنون برای شما بازگو خواهیم کرد می‌توانید بدون هرگونه دستکاری سخت‌افزاری و یا آسیب‌زدن به دستگاه، گلکسی تب خود را از طریق USB شارژ کنید.

 همان‌طور که گفته شد برای شارژ دستگاه به وسیله USB بایستی برق کافی به دستگاه منتقل شود.

برای حل این موضوع، بایستی مصرف دستگاه را کاهش داد. به عنوان مثال دسترسی Wi-Fi را را قطع کرد یا لرزاننده دستگاه را غیرفعال کرد تا با کاهش مصرف دستگاه، بتوان آن را با USB شارژ کرد. اما انجام این کار به صورت دستی بسیار سخت است.

بدین منظور بایستی راهی سریع و خودکار برای کاهش مصرف دستگاه را پیمود. بدین منظور: نیازمند یک نرم‌افزار جانبی به نام GO Power Master هستیم.

آخرین نسخه این نرم‌افزار را می‌توانید از سایت سازنده: http://golauncher.goforandroid.com/tag/go-power-master/ و یا Google Play دریافت کنید: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.gau.go.launcherex.gowidget.gopowermaster&hl=enپس از دانلود برنامه آن را بر روی تبلت خود نصب نمایید.

این نرم‌افزار امکانات مختلفی در خصوص کاهش مصرف باتری دستگاه در اختیار کاربر قرار می‌دهد که ما از یکی از ویژگی‌های این نرم‌افزار برای رسیدن به هدف خود استفاده خواهیم کرد. اکنون کافی است وارد محیط برنامه شوید.

سپس به بخش Mode بروید.

حال پروفایل انتخابی خود را بر روی Super save تنظیم نمایید. در این حالت میزان مصرف باتری دستگاه به حدأقل می‌رسد.

اکنون با اتصال تبلت به پورت USB خواهید دید که شارژ دستگاه فعال شده و تبلت شارژ می‌شود. پس از پایان شارژ، می‌توانید با انتخاب پروفایل Normal وضعیت دستگاه را به حالت طبیعی بازگردانید. 

درباره ما
سلام به تمام دوستاران jook4u به دلیل بروز بودن وبلاگ از مطالب و صفحات دیگر ما هم بازدید نمایید. لطفا اگر الکانت جی میل دارید با کلیک بر روی +1 ار ما جمایت کنید. با ارائه نطرات و انتقادات خود ما را در اداره هر چه بهتر این وبلاگ کمک کنید. با سپاس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    ایا از محتویات این وبلاگ رضایت دارید؟
    آیا با اضافه شدن بخش اشپزی روز موافقید؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 258
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 276
  • کاربران آنلاين
  • 01.raymondbuh
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 445
  • باردید دیروز : 831
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,701
  • بازدید ماه : 2,046
  • بازدید سال : 20,461
  • بازدید کلی : 222,259