loading...
jook4u
ali بازدید : 316 چهارشنبه 26 مهر 1391 نظرات (0)

شرکت تی‌موبایل اعلام کرده که گلکسیS3 در رده پرفروش ترین گوشی هایی قرار دارد که تاکنون این شرکت به فروش رسانده است.

 

GALAXYS3.33

 

 

به گزارش"یک پارس" به نقل از موبنا، گوشی گلکسی اس۳ (Galaxy S III) یک گوشی هوشمند آندرویدی است که اواخر زمستان سال گذشته توسط شرکت سامسونگ در لندن معرفی شد. این مدل جانشین گالکسی اس۲ است. گلکسی اس۳ اوایل بهار سال ۲۰۱۲ در اروپا و در تابستان در آمریکا و هند منتشر شد.

این گوشی در دو رنگ سفید مرمری و آبی، به همراه تعداد زیادی از ویژگی‌های نرم‌افزاری و لوازم سخت‌افزاری، قابل دسترس است. همچنین در مدل های ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی عرضه می‌شود و یک فضای ۵۰ گیگابایتی در سرویس دراپ‌باکس برای مدت ۲ سال به خریداران هدیه داده می‌شود.

سخت‌افزار این گوشی شامل یک پردازنده چهار هسته ای ۱.۴ گیگاهرتزی و رم یک گیگابایتی است. ابعاد این گوشی ۱۳۶.۶ × ۷۰.۶ × ۸.۶ میلیمتر و شیشه استفاده شده برای صفحه نمایش این گوشی، مدل گوریلا گلس ۲ است.
گوشی گلکسی اس۳ به طور پیش‌فرض با نسخه ۴٬۰٬۴ اندروید عرضه شده و چندی بعد به نسخه بالاتر ارتقا یافت.
گلکسی اس۳ دستگاه رسمی در بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۱۲ نیز معرفی شد.

 

aa2 بازدید : 242 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)

 

گوشی هایی چون Samsung galaxy Gio بودند که به آندروید کمک کردند در مدت زمانی کوتاه به محبوبیتی باور نکردنی دست یابد. گوشی های هوشمند اکنون بسیار ارزان تر شده اند و دستیابی کاربران عادی به آن ها هم آسان تر از پیش شده است. با وجود چنین هدفی در ذهن ، Galaxy Gio سعی کرده است تا تک محوره نباشد.

 

شاید سامسونگ به زودی دیگر نتواند نام مناسبی برای گوشی های سری Galaxy بیابد. اما به هر حال رقمی که همیشه در گوشی های این سری دیده می شود ، نشان می دهد که گوشی جزو کدام رده از بازار است. S5660 نام Gio را یدک می کشد. گوشی جوانان و نوجوانان را هدف قرار داده است.

برای گوشی های میان قیمت ، این گوشی با وجود Android 2.2.1 Froyo ، صفحه نمایش خوب ، پردازنده قدرتمند 800 مگاهرتزی و مجموعه امکانات ارتباطی کامل از 3G تا GPS ، گزینه مناسبی به نظر می آید. شاید تنها نقطه ضعف دوربین را بتوان دوربین آن دانست.

 

بررسی کامل در ادامه مطلب...

aa2 بازدید : 253 شنبه 11 شهریور 1391 نظرات (0)
نکات ضعف

-          فاقد Wi-Fi

-          عدم قابلیت شارژ گوشی از طریق USB

-          فاقد ویرایشگر اسناد

-          فاقد کنترل کننده ی روشنایی تصوی

-          عدم قابلیت شماره گیری هوشمند

-          فاقد دوربین دوم جهت مکالمات تصویری

-          فاقد سنسوس شتاب سنج

-          عدم قابلیت انجام چند کار همزمان

به طور حتم با این گوشی آشنا خواهید شد . این گوشی از سری s40  به وجود آمده و از صفحه نمایش مقاومتی لمسی بهره می برد و این گوشی در حال حاضر  ، همانطور که گفته شد فاقد شماره گیری هوشمند و قابلیت های چند کاره است و در مورد صفحه نمایش آن ، جز کوچک بودن و رزولوشن پایین و از نوع مقاومتی بودن ، چیز دیگری نمی توان گفت ، ولی باز هم این گوشی در مقایسه با دیگر S40 ها دارای رزولوشن بهتر و صفحه کلید بزرگتر و به مراتب راحت تر می باشد .

 

 


بررسی کامل در ادامه مطلب...

aa2 بازدید : 162 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (0)

 

تبلت ها  جذاب هستند اما هدفی هم دارند. صفحه ی نمایش بزرگتر ، رزولوشن بالاتر تصویر و مقدار شارژ بیشتر باتری ، آنها را برای انجام کارهای خاص ، مناسب و با ارزش می کنند. به همین دلیل است که مردم نه تنها جذب آنها می شوند بلکه به تبلت ها احساس نیاز پیدا می کنند . چیزی که چندان خوشایند نیست احتیاج به حمل همیشگی دو دستگاه به طور همزمان است ، مخصوصا هنگامی که یکی از آنها در هیچ جیب متعارفی قرار نمی گیرد .

 اینجاست است که Galaxy Note  Samsung خود نمایی می کند . هدف شرکت این بود که رزولوشن بالای تصویر و مقدار شارژ بالای باتری  یک تبلت را با هم ادغام کرده و محصول تازه ای را روانه ی بازار نماید که همچنان بتوان آن را در جیب قرار داد . به طور حتم این گوشی اهداف Samsung را برآورده ساخته است  . اما موفقیت تضمین شده نیست. هیچ شباهتی بین  Samsung Galaxy Note  و تلبت های  هفت اینچی وجود ندارد . کاربران واقعی به راحتی نسبت به مزیت ها و فواید Galaxy S II متقاعد خواهند شد اما ما در مورد  یک تبلت فشرده مطمئن نیستیم  .

 

 

بررسی کامل در ادامه مطلب...

 

 

aa2 بازدید : 208 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (0)

 

  گوشی RAZR XT910 موتورولا با توانایی‌های زیاد و پشتوانه‌ای قوی، برای‌اش XT910 دادن رقیب‌هایش به میدان آمده. رقیب‌هایی که بهترین گوشی‌های اندرویدی موجود در بازار هستند. این گوشی در زمینه‌های زیادی قدرتمند ظاهر شده، ازجمله صفحه نمایش، چیپست، دوربین، و شکل ظاهری.

 صفحه نمایش 3/4 اینچی Super AMOLED در مقایسه با مدل‌هایی مانند Galaxy S II سامسونگ وضوح بیشتری را ارائه می‌کند. تراکم پیکسل در این صفحه نمایش به 256 پیکسل در اینچ می‌رسد ( حد اقل تراکم 217 پیکسل در اینچ). و یک پردازنده دو هسته‌ای با سرعت 2/1 گیگاهرتز و رم 1 گیگابایتی، قدرت پردازش کافی برای به چالش گشیدن دیگر گوشی‌های دو هسته‌ای را به این مدل می‌دهند. این گوشی دارای دوربین 8 مگا پیکسلی با قابلیت ضبط ویدئو است.

بررسی کامل در ادامه مطلب...

 

aa2 بازدید : 165 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (0)

 

سیستم عامل Symbian Belle در حال پیشروی است و رهبر این سری از سیستم عامل ،Nokia 701می باشد . این مانند یک اسلحه ی بزرگ رقبای خود را کنار می زند . صفحه نمایش با درخشندگی  و شفافیت  بالا ، پردازنده ی سریع و مدرن و امکانات ارتباطاتی گسترده و سریع که با تکنولوژی NFC کامل می شود .

 

اگر شما در حال تجربه ی یک دژاوو هستید ،  جای تعجب نیست . چیزی که ما در اینجا مشاهده می کنیم تجلی کردن  یک C7 است . ممکن است که یک طراحی جدید نباشد ، اما به طور منصفانه ای جذاب است ودارای بدنه ی فلزی بسیار خوبی می باشد . علاوه براین استفاده ی مجدد از یک طرح به امری عادی در دنیای موبایل تبدیل شده است .

 

 

بررسی کامل در ادامه مطلب...

 

 

aa2 بازدید : 201 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (0)

 

می توان گفت که سامسونگ Galaxy ACE Plus وارث مدل قدیمی تر خود یعنی Galaxy ACE است که حدود 1 سال از معرفی آن می گذرد ، با این تفاوت که در زمینه ی پردازنده Galaxy ACE Plus دارای یک پردازنده ی 1GHz ای شده است و صفحه نمایش آن به 3.65 اینچ تغییر پیدا کرده است .

 

نکته ای که چندان خوش آیند نیست آن است که همچنان رزولوشن تصویر آن در HVGA که در سال 2006 بهترین بود ، باقی مانده است . سامسونگ Galaxy Ace Plus گوشی ای با مشخصاتی نیست که انتظار برنده شدن جایز طراحی و یا ... را از آن داشته باشید ، نظر شما را به ادامه ی بررسی این گوشی جلب می کنیم :

 

 

بررسی کامل در ادامه مطلب...

 

 

 

 

 

aa2 بازدید : 193 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (0)

 

نوکیا 603 مانند اکثر گوشی  های نوکیا ، یک گوشی مقاوم و کاری است . این گوشی به سیستم عامل Symbian Belle نیز مجهز شده است . این گوشی که در رده ی قیمت میانی قرار دارد ، دارای 3.5 اینچ صفحه نمایش ، دوربین 5 مگاپیکسلی بدون فلاش و با کیفیت فیلم برداری 720p می باشد . Nokia 603 همانند نوکیا 701 یکی از شفاف ترین صفحه های نمایش موبایل را به کار برده و به اشتراک می گذارد . این صفحه نمایش از وضوح عالی و زنگ های طبیعی بهره می برد که شما با کار کردن با آن لذت خواهید برد .

 

 

بررسی کامل در ادامه مطلب...

 

 

aa2 بازدید : 575 یکشنبه 05 شهریور 1391 نظرات (0)

همانطور که می دانید گوشی های تک هسته ای آندرویدی دارای قیمتی کمتر هستند و در انتخاب این سری از گوشی های انتخاب های فراوانی دارید ، اما اگر بخواهید با بودجه ای که در نظر گرفته اید بهترین را انتخاب نمایید کمی مشکل و سخت خواهد بود چرا که رقیبان زیادی برای هر گوشی وجود دارد . در این بررسی در حال مقایسه 2 گوشی که تقریبا می توان گفت با سیستم های سخت افزاری و قیمت یکسان می باشند . 2 گوشی Samsung Galaxy W و سونی اریکسون Xperia Neo V در رده ی میانی گوشی های آندرویدی قرار دارند .

 


بررسی کامل در ادامه مطلب ...

aa2 بازدید : 345 یکشنبه 05 شهریور 1391 نظرات (0)

سری گوشی های گالاکسی اس تمام توجهات را به خود جلب کرده است با این حال سری گالاکسی W18150 سامسونگ هم علاقه مندان زیادی دارد. این گوشی با یک صفحه نمایش 3.7 اینچی، از سری گالاکسی اس فشرده تر به نظر می رسد ولی از همان چیپ ست سری اس پلاس استفاده می کند.اگر طرفدار صفحه نمایش  SuperAMOLED هستید،  گالاکسی اس و اس پلاس گوشی هایی هستند که باید سراغشان بروید.

صفحه ال سی دی  گالاکسی W18150 سامسونگ از کیفیت نمایش تصویرWVGA  سری اس برخوردار است که این به معنی دارا بودن پیکسل های رنگی بیشتر است (252پیکسل در مقایسه با 233 پیکسل).همچنین پیکسل های RGB آن کیفیت بهتری از PenTile دارد.

گالاکسی دبلیو از چیپست Qualcomm MSM8255T استفاده می کند که در چندین نمونه از گوشی های پرطرفدار جدید از جمله گالاکسی اس پلاس و Sony Ericsson Xperia arc S به کار می روند. گالاکسی دبلیو به منزله یک پله پیشرفت در نردبان سامسونگ به حساب می آید ولی بر خلاف سری اس و آر اینجا تاکید روی باصرفه بودن از نظر قیمت است.

 

 

بررسی کامل در ادامه مطلب...

aa2 بازدید : 228 یکشنبه 05 شهریور 1391 نظرات (0)

 

سونی S Xperia قهرمان کنونی سری NXT  سونی می‌باشد و توسط صفحه نمایش p720 و دوربین 12 مگاپیکسلی مجهز شده است. این گوشی مجموعه‌ای از طراحی‌های جدید است و بهبودهای فراوانی را برای نسل Xperia S به ارمغان آورده است.

 

 

بررسی کامل در ادامه مطلب...

aa2 بازدید : 177 یکشنبه 05 شهریور 1391 نظرات (0)

 

هیچ مبارزه نهایی در این صنعت وجود ندارد اما در اینجا مبارزه بین دو آندرویدی مرگ‌بار را که با آخرین تکنولوژی مجهز شده‌اند داریم. HTC One X و Samsung Galaxy S III در یک نقش بازی می‌کنند و در نوک قله‌ی انقلاب آندروید قرار دارند. این دو دستگاه آندرویدی بزرگ و ترسناک هستند ولی جا فقط برای یکی از آن‌ها است.

 2 پرچمدار اشترکات زیادی دارند هر دو سیستم عامل سفارشی شده‌ی بستنی حصیری را با یک CPU 4 هسته‌ای و یک صفحه نمایش بزرگ 720p دارند اگرچه چیزهای بیشتری در این آندرویدیها وجود دارد اما هر دو دستگاه سعی بر این دارند که تکنولوژی‌هایی را که در آینده توسط آندورید ارمغان می‌آید در خود به‌طور فشرده جای دهند.

HTC One X این مزیت‌ها را دارد که:

سر آغاز‌گر این راه در بازار بوده است.

کاربران را با ساختار خود تحت تأثیر قرار داده است.

آخرین نسخه‌ی Sense UI  و تکنولوژی ImageSense را در دوربین خود دارد.

اما گوشی گلسی اس تری که دیرتر به بازار خواهد آمد به‌نظر می‌رسد به سامسونگ این اطمینان را می‌دهد که از لحاظ خصوصیات با اچ تی سی وان ایگس همگام شده و حتی چیزی از آن فراتر باشد در این جایگاه مختصری به آنچه هر دو گوشی به نفع خود دارند می‌اندازیم.

 

بررسی کامل در ادامه مطلب...

 

aa2 بازدید : 246 یکشنبه 05 شهریور 1391 نظرات (0)

 

این گوشی یکی دیگر از سری گوشی‌های اکسپریای سونی است که قصد دارد بین قیمت و کارآیی یک تعادل برقرار کند. Neo L دنباله‌ی سری موفق گوشی‌های neo است، اما ایندفعه به یک صفحه‌ی بزرگ‌تر مجهز شده است و ساختار و طراحی آن نیز متفاوت شده است. آیا این گوشی ارزش هزینه و وقت را دارد؟ در زیر به این سوال پاسخ خواهم داد.

 

طراحی

 

این گوشی یک گوشی ساده از سری neo است.اگر این گوشی را از نزدیک مشاهده کرده باشید متوجه خواهید شد که این گوشی به خانواده گوشی‌هایی که دارای اندازه‌ای کشیده و دکمه‌های سخت افزاری در قسمت زیر خود هستند تعلق دارد.شاید این دکمه‌ها زیاد خوشایند نباشند اما ما فکر می‌کنیم که بسیار خوب هستند زیرا ما احساس راحتی در فشردن آن‌ها داشتیم و به نظر می‌آید از آن دکمه‌های لمسی که در زیر گوشی‌ها قرار دارند بهتر کار می‌کنند.

 

 

 

 

 

بررسی کامل در ادامه مطلب ...

aa2 بازدید : 216 یکشنبه 05 شهریور 1391 نظرات (0)

 

گوشی نوکیا Asha 302  در صف گوشیهای این سری از نوکیا بین Asha 300 و  Asha 303 قرار گرفته است اما لزوما از قاعده عددی نامگذاری پیروی نکرده است. هر چند همانطور که واضح است این گوشی یک گوشی هوشمند نیست ، این پیام رسان S40  تقریبا در میانه راه است. هدف آن داشتن ارتباط خوب و قدرت پردازش معقول بدون داشتن تجهیزات غیر ضروری و پیچیده می باشد.

Description: C:UsersMajidDesktopGSM Translategsmarena_0011.jpg

 

بررسی کامل در ادامه مطلب...

aa2 بازدید : 165 شنبه 04 شهریور 1391 نظرات (0)

 


سری وان ترکیبی تازه از گوشی های هوشمندی است که اچ تی سی را بار دیگر در اوایل سال 2012  در کانون توجهات عموم قرار داد . در حالی که سری وان اس و وان اکس بازووانی منعطف پذیردر مقابل هجوم دیگر پرداشگرهای چند هسته ای و با وضوح تصویر بالا به شمار می روند. وان ویی در پی تصاحب بخش های پائین تر بازار ودر پی آن عرضه قیمتی پائین تر است ولی این بدان معنا نیست که بشود این گوشی را جزو گوشی های ارزان قیمت نامید. این گوشی دارای پکیجی آشناو کمی دوستانه تر اما با قدرتی کمتر و پذیرفتی است. اگر چه به هیچ وجه ابهت دیگر اعضای بزگ خانوادشان را در تجهیزات به کار رفته را دارا نیست. گوشی وان وی دارای استیلی همپای دیگر اعضای خانوادش است. واین قدم های استوار آغازین نوید آینده ای روشن  برای این گوشی هوشمند در حد متوسط را میدهد.

Description: C:Users7Picturesgsmarena_001.jpg

 

 

بررسی کامل در ادامه مطلب ...

aa2 بازدید : 196 شنبه 04 شهریور 1391 نظرات (0)


میتوان گفت که HTC One S فرزند میانی از یک خانواده میباشد. در عین حال درخشان ترین و زیبا ترین نیز است.درون این قاب فلزی یک گنج از تکنولوژی جدید نهفته است –قدرت در کنار زیبایی در این گوشی هوشمند چشم نواز است.

Description: C:UsersMehdiDesktopkhkhgsmarena_001.jpg

 

HTC  از دو پردازنده پیشرفته برای ساخت One Sاستفاده کرده است.شرکت HTC برای تولید قاب این محصول خود از تکنولوژی میکرو Arc Oxidation که برای تبدیل سطح آلومینیوم به سرامیک از 10000 ولت انرژی برق استفاده می کند بهره برده است که گفته میشود 5 برابر از آلومینیوم مورد استفاده در صنعت هوا فضا یا فولاد آب دیده مقاوم تر است. این تکنولوژی تولید کننده ظاهر نهایی مشکی رنگ گوشی می باشد.

در انتخاب دوم بیشتر از آلومینیوم آنودایز شده سنتی استفاده کرده است اما با یک تغییر رنگ لطیف از خاکستری پر رنگ به کم رنگ.

هر کدام از این فریم ها را که انتخاب کنید در کل بدنه ضخامت 7.8 میلی متری و بدون هیچگونه برآمدگی در پشت قاب خواهدآمد.

 

بررسی کامل در ادامه مطلب...

aa2 بازدید : 161 شنبه 04 شهریور 1391 نظرات (0)

 

حالا آیپد مرده است، زنده باد آیپد. این نیز قسمتی از سرنوشت است. بازنشسته شدن نسل اول آیپد امری عجیب و غیرعادی نیست. قبلا ما آیپد و آیپد 2 داشتیم ، اما اکنون با آیپد نسل جدید ، آیپد 2 انتخاب دوم خواهد بود .

آیپد نسل جدید ، بفرمائید یکی برای شماست.

فرض کنید شما اپل هستید و در آستانه رونمایی یکی از آخرین محصولات خود هستید. شما میخواهید بعید ترین شک و شبهه در مورد بازیافت کردن محصولات قدیمی خود را برطرف کنید. شما می‌خواهید از کوچکترین دلایل ارزش بالای محصول خود استفاده کنید. چه خواهید کرد؟

Description: D:gsm.irkhordadipad 2gsmarena_002.jpg

آیا کاملا آن را تغییر می دهید؟ نه نه قرار بود که وانمود کنید شما اپل هستید . پیشتاز بازار تبلت، تعیین کننده استاندارد در صفحات لمسی ، سلطان طراحی و خدای بازاریابی.

بله، مثل روز روشن است ، شما قید اضافه کردن اعداد را میزنید ، بعدی اشتباه است . جدید چیزی است که برای همه مهم است. اگر شما به مردم بگوئید که بهترین را بدست خواهند آورد ، محصولی که ارائه خواهید کرد آخرین چیزی است که به آن فکر خواهند کرد. اعداد فقط جانشین یکدیگر خواهند بود اما آیپد نسل جدید جانشین موفقیت خواهد بود ، یک حس رویایی.

 

نقاط قوت

 

·         صفحه نمایش خازنی 9.7 اینچی از نوع IPS با پشتیبانی از رزولوشن 2048   x 1536 پیکسل ضد خش و پوشش اولئوفوبیک

·         Wi-Fi 802.11 a/b/g/n، با قابلیت هات اسپات بسته به نوع اپراتور پشتیبانی از LTE  (اختیاری، که فقط امکان انتقال داده از طریق این شبکه ها را شامل می شود)

·         GPS با پشتیبانی از عملکرد AGPS (اختیاری)

·         پردازنده اپل A5X به همراه پردازنده دو هسته ای یک گیگاهرتزی ARM Cortex A9 ، شتاب دهنده گرافیکی PowerVR SGX543MP4 quad-core GPU

·         1 گیگا بایت حافظه RAM

·         سیستم عامل آی او اس 5 به همراه آی کلود

 

بقیه در ادامه مطلب ...

aa2 بازدید : 154 شنبه 04 شهریور 1391 نظرات (0)

کره‌ای‌ها از زمان برای پرچمدار جدید خود بهره‌ برده‌اند و به نسل گذشته‌ی این گوشی اجازه دادند تا یکسال سکان‌دار سامسونگ باشد اما آنها به گزینه شانس تکیه نکرده‌اند  و گستره‌ای از خصوصیات را به این گوشی برای بهبود آن بخشیده‌اند. با تعداد زیادی از سخت‌افزارهایی که توسط خود سامسونگ ساخته شده‌اند Galaxy S3 یک فهرستی از موارد هیجان انگیز و شوکه کننده است ما با یک گوشی 4 هسته‌ای با یک صفحه نمایش 720p سوپر آمولد و یک باطری پر ظرفیت، اما با همان اندازه‌ی باریک روبرو هستیم.

 

این موارد تنها نوک قله‌ی کوه یخی می‌باشند در ذیل، قسمت زیر آب این کوه یخی را مشاهده می‌نمایید .

 

ویژگی‌های اصلی

 

  • پشتیبانی از شبکه‌هایQuad-band GSM and quad-band 3G 
  • پشتیبانی از شبکه‌های21 Mbps HSDPA and 5.76 Mbps HSUPA
  • صفحه نمایش 4.8 اینچی سوپرآمولد، 720 x 1280 pixel، شیشه Corning Gorilla
  • سیستم عامل آندروید نسخه 4.0.4 با تاچ وایز
  • CPU 4 هسته‌ای 1.4 گیگاهرتزی Cortex-A9، Mali-400MP GPU، چیپ ست Exynos 4 Quad و 1 گیگا بایت رم
  • دوربین 8 مگا پیکسلی با فلش LED و فوکوس خودکار، با قابلیت تشخیص چهره،لبخند و پلک زدن
  • ضبط ویدویی 1080p با سرعت 30 فریم برثانیه
  • Dual-band Wi-Fi 802.11 b, g, n
  • ارتباط GPS  و A-GPS ، پشتیبانی از GLONASS (سیستم ماهواره‌ای موقعیت یاب جهانی)،قطب نمای دیجیتالی
  • حافظه داخلی 16/32/64 گیگابایتی ، شکاف microSD
  • سنسور شتاب دهنده ، ژایروسکوپ و مجاورت
  • جک صدای 3.5 میلیمتری استاندارد
  • درگاه microUSB با پشتیبانی از USB و خروجی تلویزیون و شارژ کردن
  • بلوتوث استریو نسخه 4
  • رادیو FM  با RDS
  • کیفیت صدای عالی
  • ضخامت بسیار کم 8.6 میلیمتر
  • دوربین دوم 2 مگا پیکسل برای مکالمه تصویری
  • پشتیبانی کامل از فلش در صفحات اینترنتی
  • پشتیبانی از NFC
  • ویرایشگر آفیس
  • برنامه از پیش نصب شده مدیریت فایل ها
  • پشتیبانی از بیشتر کدهای ویدئویی و صدایی
  • باطری پر ظرفیت 2100 میلی آمپری

 

معایب اصلی

 

  • بدنه‌ی پلاستیکی
  • عدم وجود دکمه مخصوص دوربین
  • شکاف میکرو سیم کارت
  • S Voice به آن شکلی که تبلیغات نشان می‌دهند و ممکن است شما باور کنید کار نمی‌کند

 

بقیه در ادمه مطلب...

aa2 بازدید : 179 شنبه 04 شهریور 1391 نظرات (0)

    یک لحظه فکر کردن می‌تواند منجر به افکار بزرگی شود. در مورد گلکسی نوت 10.1 این فکر منجربه اضافه کردن 2 هسته‌ی بیشتر و دو برابر کردن RAM شده‌است. این تبلت یک ترکیب کشنده‌ای دارد که تنها تعداد کمی از دشمنان توانایی ایستادن در برابر آن را دارند.

    تبلت گلکسی نوت 10.1 در یک نگاه:   

   نوع : تبلت 

   اندازه :  262 x 180 x 8.9  میلیمتر  

   وزن : 600 گرم   

  صفحه نمایش : PLS LCD 10.1 اینچی با 16 میلیون رنگ و کیفیت WXGA  (1280 x 800  پیکسل )    

سیستم عامل : آندروید 4.0.4 بستنی حصیری    

پردازشگر : 4 هسته‌ای Exynos با سرعت 1.4 گیگاهرتز  

   2 گیگابایت رم  

   حافظه داخلی : 16/32/64 گیگابایت، قابلیت افزایش حافظه با درگاه microSD    

  دوربین : دوربین اصلی 5 مگاپیکسل با یک فلش LED و قابلیت ضبط ویدئو 720p، دوربین دوم 1.9 مگاپیکسل   

  باطری : 7000 میلی‌آمپر   

  موارد دیگر : پورت اینفرارد،حسگر ژایروسکوپ،حسگر شتاب دهنده،حسگر مجاورت،پشتیبانی از فلش 11، خروجی تلویزیون 

 

بقیه در ادامه مطلب...

ali بازدید : 177 شنبه 28 مرداد 1391 نظرات (0)

مشخصات عمومی نوکیا C7

  • شبکه 2GGSM 850 / 900 / 1800 / 1900
  • شبکه 3GHSDPA 850 / 900 / 1700 / 1900 / 2100
  • تاریخ معرفی2010, سپتامبر
  • وضعیتموجود در بازار. عرضه شده در اکتبر 2010

بدنه نوکیا C7

  • ابعاد117.3x56.8x10.5 میلیمتر, 64 سی سی
  • وزن130 g

صفحه نمایش نوکیا C7

  • نوعصفحه نمایش لمسی خازنی AMOLED, با 16 میلیون رنگ
  • اندازه360x640 پیکسل, 3.5 اینچ (در حدود 210 پیکسل در هر اینچ)
  • قابلیت چند لمسی
  • فن آوری محافظCorning Gorilla Glass

N8

ali بازدید : 114 شنبه 28 مرداد 1391 نظرات (0)

مشخصات عمومی نوکیا N8

  • شبکه 2GGSM 850 / 900 / 1800 / 1900
  • شبکه 3GHSDPA 850 / 900 / 1700 / 1900 / 2100
  • تاریخ معرفی2010, آوریل
  • وضعیتموجود در بازار. عرضه شده در اکتبر 2010

بدنه نوکیا N8

  • ابعاد113.5x59.1x12.9 میلیمتر, 86 سی سی
  • وزن135 g

صفحه نمایش نوکیا N8

  • نوعصفحه نمایش لمسی خازنی AMOLED, با 16 میلیون رنگ
  • اندازه360x640 پیکسل, 3.5 اینچ (در حدود 210 پیکسل در هر اینچ)
  • قابلیت چند لمسی
  • فن آوری محافظ
  • Corning Gorilla Glass
ali بازدید : 250 شنبه 28 مرداد 1391 نظرات (0)

شرکت سامسونگ سرانجام دیروز طی یک کنفرانس خبری در شهر نیویورک به صورت رسمی از تبلت جدید خود با نام Samsung Galaxy Note 10.1 پرده برداری کرد. این تبلت جدید با قابلیت های فراوان و منحصر به فرد، قصد جذب کاربران کلاس بیزنسی، طراحان دیجیتال و دانشجویان را داشته که در ادامه موفقیت اسمارت فون Samsung Galaxy Note طراحی شده است.

Galaxy Note 10.1 دارای یک پردازنده 4 هسته ای با فرکانس 1.4 گیگاهرتزی از نوع Exynos بوده که به همراه دو گیگابایت رم نوید عملکردی بسیار عالی را می دهد. این تبلت که نسخه 4 اندروید با نام بستنی ساندویچی را اجرا می کند، به همراه یک دوربین 1.8 مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در عقب عرضه شده که قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت Full HD را دارد. صفحه نمایش این تبلت نیز 10.1 اینچی از نوع Super PLS LCD با رزولوشن 1280* 800 است که تراکم پیکسلی متوسط 149 ppi را ارائه می دهد.

Samsung Galaxy Note 10.1

Galaxy Note 10.1 به همراه یک قلم مخصوص با نام S Pen عرضه می شود که در کنار قابلیت های ویژه و مجموعه ای از برنامه ها و امکانات متنوع و کاربری، تجربه متفاوتی را از سیستم عامل اندروید به نمایش می گذار

aa2 بازدید : 180 جمعه 27 مرداد 1391 نظرات (0)

 ویژگی های ان 97

  نمایشگر 3.5 اینچی با رزولیشن 640 در 360 پیکسل از نوع لمسی به همراه کیبرد لغزنده.

 حافظه داخلی 32 گیگابایت با قابلیت افزایش تا حداکثر 48 گیگابایت.

  بلوثوت - WiFi و GPS

  پشتیبانی از شبکه های 3G - GSM و HSDPA  

ورودی هدفون و پورت USB2

  باطری با قابلیت پخش صدا به صورت مداوم تا 1.5 روز یا پخش 4.5 ساعت ویدیو. یا صحبت کردن مداوم با تلفن تا 400 دقیقه در شبکه GSM

  دوربین 5 مگاپیکسلی با لنز کارل زایس و ضبط فیلم با کیفیت DVD با سرعت 30 فریم در ثانیه. ضمنا فلاش هم فراموش نشده است.

  وزن 150 گرم

  سیستم عامل سیمبیان S60 نسخه پنجم. 

 

 

درباره ما
سلام به تمام دوستاران jook4u به دلیل بروز بودن وبلاگ از مطالب و صفحات دیگر ما هم بازدید نمایید. لطفا اگر الکانت جی میل دارید با کلیک بر روی +1 ار ما جمایت کنید. با ارائه نطرات و انتقادات خود ما را در اداره هر چه بهتر این وبلاگ کمک کنید. با سپاس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    ایا از محتویات این وبلاگ رضایت دارید؟
    آیا با اضافه شدن بخش اشپزی روز موافقید؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 258
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 276
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 479
  • باردید دیروز : 831
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,735
  • بازدید ماه : 2,080
  • بازدید سال : 20,495
  • بازدید کلی : 222,293