loading...
jook4u
ali بازدید : 128 یکشنبه 30 مهر 1391 نظرات (0)

مروزه اس ام اس یکی از پر کاربرد ترین وسیله های ارتباطی میان افراد به شمار میرود. در واقع شما برای اینکه بتوانید با دوست خود ارتباط برقرار کنید به جای آنکه با او تماس تلفنی داشته باشید، با استفاده از یک پیام متنی با او ارتباط برقرار می کنید که هزینه کمتری را نیز در بر خواهد داشت. امروز در این سایت مجموعه ای را برایتان آماده کرده ایم که در آن تعداد بسیار زیادی نرم افزار کاربردی برای ارسال اس ام از رایانه قرار دارد. SMS Soft 2009-2010 نام این پک بسیار عالی می باشد که در آن بهترین نرم افزارهای ارسال ا ام اس از رایانه قرار گرفته است. شما با کمک هر کدام از نرم افزارهای موجود در این پک به راحتی می توانید از طریق اینترنت و با استفاده از رایانه خود به شماره های دلخواهتان اس ام ارسال کنید. البته تمام نرم افزارهای موجود در این پک تنها برای ارسال اس ام اس نمی باشد بلکه تعدادی از آنها نیز در زمینه اس ام اس و گوشی های موبایل مانند بازکردن قفل گوشی های موبایل ، اس ام اس جاسوسی و ... کاربرد دارند. تعداد نرم افزارهای موجود در این پک بسیار عالی 32 عدد بوده که هر کدام از آنها را میتوان بر روی ویندوز نصب نمود و از آن برای ارسال اس ام اس استفاده کرد.

 

برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

aa2 بازدید : 228 پنجشنبه 02 شهریور 1391 نظرات (0)

برای فهمیدن اینکه دوستتون تو یاهو هست یا نه

یا می تونید از به پست روبرو مراجعه کنید : http://jook4u.rozblog.com/post/84

 

 

یا!!! برای پیدا کردن راه حلی بهتر به ادمه ی مطلب برید

 

aa2 بازدید : 104 شنبه 28 مرداد 1391 نظرات (0)

یکی از تغییراتی که در آفیس 2013 رخ داده است تغییر نشان‌گر تایپ است.

بدین صورت که نشان‌گر تایپ در محیط نرم‌افزارهایی چون Word، دیگر تنها حالت چشمک‌زن معمولی ندارد و همراه با افکتی به آرامی کم‌رنگ و پر‌رنگ می‌شود.

این موضوع شاید در دید اول باعث زیبا شدن محیط نرم‌افزار شود اما در صورتی که شروع به تایپ کردن متنی طولانی کنید خواهید دید که این نشان‌گر جدید چندان هم اتفاق جالبی نیست،

چرا که به هنگام تایپ سریع، از متن تایپ شده عقب می‌ماند و حالتی کند دارد. در صورتی که به این نشان‌گر جدید متحرک علاقه‌ای ندارید، در این  مطلب به نحوه غیرفعال کردن آن خواهیم پرداخت.

 

بقیه در ادامه مطلب...

aa2 بازدید : 133 شنبه 28 مرداد 1391 نظرات (0)

موتور جستجوی گوگل علاوه بر امکان جستجوی صفحات اینترنتی امکانات و قابلیت‌های کاربردی دیگری نیز دارد. یکی از این قابلیت‌ها، ماشین حساب گوگل است که بسیاری از کاربران از وجود آن بی‌اطلاع هستند.

جالب این که این ماشین حساب، یک ماشین حساب ساده نیست و علاوه بر امکان محاسبه 4 عمل اصلی، امکان محاسبه نسبت‌های مثلثاتی و عملیات دیگر را نیز دارا می‌باشد.

در این مطلب به نحوه کار با این ماشین حساب خواهیم پرداخت. برای دسترسی به این ماشین حساب:

ابتدا  وارد موتور جستجوی گوگل به نشانی www.google.com شوید. سپس عبارت calculator (به معنای ماشین حساب) را جستجو کنید.

خواهید دید که در بالای لیست نتایج یک ماشین حساب ظاهر می‌شود که می‌توانید به راحتی با آن کار کنید.

لازم به ذکر است شما نیازمند این نیستید که برای محاسبه عملیات ریاضی خود حتماً وارد ماشین حساب شوید.

بلکه می‌توانید عملیات مورد نظر خود را در قسمت جستجو، جستجو کرده و نتیجه را در ماشین حساب بببینید.

به عنوان مثال با جستجوی 2+2، نتیجه که عدد 4 خواهد بود را در ماشین حساب خواهید دید.

همچنین با جستجوی عبارت cos 90 نیز معادل کسینوس 90 درجه را مشاهده خواهید کرد.

aa2 بازدید : 122 شنبه 28 مرداد 1391 نظرات (0)

در هنگام کار با محیط Command Prompt گاهی نیاز است که یک دستور را چند بار تکرار کرد. یا اینکه از یک دستوری که چند خط قبل وارد شده است مجدد استفاده نمود. در این ترفند به نحوه مشاهده تاریخچه دستورات وارد شده در CMD و استفاده مجدد از آن‌ها خواهیم پرداخت.

  برای مشاهده کلیه دستورات وارد شده قبلی در محیط CMD کافی است دستور زیر را وارد نمایید:

doskey /history

با این کار لیست دستورات وارد شده نمایان می‌شود. 

همچنین  با فشردن کلید F7 می‌توانید تاریخچه دستورات وارد شده را ببینید و علاوه بر آن بتوانید به سادگی هر دستور را جهت تکرار مجدد انتخاب کنید (فشردن Enter بر روی هر دستور موجب تکرار آن می‌شود).

فشردن کلید F8 نیز آخرین دستور وارد شده را مجدد وارد خط فرمان می‌کند.

همچنین در صورت فشردن کلید F9 می‌توانید شماره دستور مورد نظر جهت فراخوانی مجدد را وارد کنید.

ali بازدید : 148 شنبه 28 مرداد 1391 نظرات (0)

در این قسمت به معرفی چند نرم افرار پرداخته ایم که می توانید به کمک آنها با برنامه های مشابه، کارایی سیستم خود را بالا ببرید.

 

استفاده از نرم افزار Soluto جهت کاهش زمان Boot

Soluto فرانید Start up مدیریت و زمان Boot شدن کامپیوتر را محاسبه می کند و سپس به کاربر اطلاع می دهد، همچنین این نرم افزار قادر است کاربر را از زمان اجرای نرم افزارهایی که پس از بالا آمدن سیستم عامل بصورت خودکار اجرا می شوند، آگاه سازد، بدبن ترتیب شما می توانید آن دسته از برنامه هایی که مدت زمان زیادی برای اجرا نیاز دارند از لیست Startup خارج کنید و سرعت Boot شدن را افزایش دهید.

شما بعد از نصب باید کامپیوتر راRestart کنید تا نرم افزار Soluto ، کارش را آغاز کند. پس از اتمام فرایند Boot ، شما می توانید نتیجه را بر روی تصویر نمایش داده مشاهده کنید. سپس برروی گزینه Learn More در گوشه پایین، سمت چپ صفحه کلیک کنید و در نهایت نیز در پنجره باز شده، Chop Boot را انتخاب کنید. در این قسمت شما می توانید اطلاعات مربوط به برنامه های مختلفی که در زمان بوت سیستم اجرا می شوند را مشاهده کنید.

همچنین می توانید نرم افزارهایی که کارایی زیادی ندارند را غیرفعال کنید. البته به شرطی که تاثیر منفی برروی کامپیوتر نداشته باشد.این نرم افزارها در شاخه No Brainer قرار دارند. نرم افزارهای مهم مانند ابزارهای امنیتی نیز در شاخه Potentially Removable لیست می شوند. تغییرات در این قسمت تنها توسط کاربران حرفه ای و آنهایی که با سرویس های مختلف ویندوز آشنا هستند توصیه می شود. شاخه آخر نیز Cannot be Removed نام گذاری شده که در آن سرویس های مهم و اساسی سیستمی قرار دارند که غیرفعال کردن آنها توسط Soluto ممکن نیست.

 

برای مشاهده بقیه نرم افزار ها به ادامه مطلب بروید

aa2 بازدید : 255 شنبه 28 مرداد 1391 نظرات (0)

فرض کنید در محیط Command Prompt و در خط فرمان، مسیر یک پوشه درج شده است و قصد دارید تا از طریق Explorer وارد این پوشه شوید

(به عنوان مثال در خط فرمان مسیر C:Users درج شده است و قصد دارید تا از طریق Explorer وارد این پوشه شوید).

راه مرسوم، باز کردن Computer و ورود قدم به قدم به پوشه مورد نظر است.

اما بایستی بدانید بسیار سریع‌تر می‌توانید به این پوشه مسیر جاری دسترسی داشته باشید.

در این مطلب به نحوه انجام این کار می‌پردازیم. 

برای این کار: کافی است پس از ورود به پوشه به مورد نظر در خط فرمان CMD، این دستور را وارد نموده و Enter بزنید:

explore

خواهید دید که بلافاصله پوشه مورد نظر در محیط Explorer فراخوانی خواهد شد.

aa2 بازدید : 188 شنبه 28 مرداد 1391 نظرات (0)

Microsoft Office 2013 نسخه جدید مجموعه نرم‌افزاری آفیس است که در حال حاضر نسخه پیش‌نمایش آن عرضه شده است و به زودی نسخه اصلی آن ارائه خواهد شد.

در نرم‌افزارهای آفیس 2013 امکان جدیدی به نام «تصاویر آنلاین» اضافه شده است که با بهره‌گیری از آن می‌توانید بدون ترک محیط نرم‌افزار، تصویر مورد نظر خود را جستجو کرده و آن را مستقیماً وارد محیط برنامه کنید.

در این ترفند به معرفی نحوه انجام این کار خواهیم پرداخت.

بدین منظور ابتدا از اتصال به اینترنت اطمینان پیدا کنید. سپس  در محیط یکی از نرم‌افزار‌ها (نظیر Word) در تب Insert و در قسمت Illustrations بر روی Online Picture کلیک کنید.

در پنجره باز شده شما می‌توانید تصویر مورد نظر خود را از دو طریق جستجو کنید: مجموعه تصاویر سایت Office.com و همچنین قسمت جستجوی تصاویر موتور جستجوی Bing.

پس از جستجوی عبارت مورد نظر و مشاهده نتایج، کافی است بر روی تصویر مورد علاقه خود کلیک کرده و سپس دکمه Insert را فشار دهید تا تصویر مستقیماً وارد محیط نرم‌افزار شو

aa2 بازدید : 228 شنبه 28 مرداد 1391 نظرات (0)

 Skype یکی از پرطرفدارترین نرم‌افزارهای پیام‌رسان اینترنتی است که امکان تماس تلفنی و ویدیویی را به طور رایگان برای کاربران خود فراهم می‌سازد. در صورتی که این نرم‌افزار را بر روی محیط ویندوز نصب کرده باشید حتماً متوجه شده‌اید که در تمام طول فعال بودن برنامه، آیکن آن در نوار Taskbar ویندوز قرار دارد و حتی با فشردن دکمه Close در محیط برنامه، آیکن آن حذف نمی‌شود. در این ترفند به نحوه حذف آیکن Skype از نوار تسک‌بار ویندوز خواهیم پرداخت.

 بدین منظور: ابتدا نرم‌افزار Skype را اجرا کرده و وارد حساب کاربری خود شوید. اکنون  از منوی Tools بر روی Options کلیک کنید. در پنجره Options از منوی سمت چپ Advanced settings را انتخاب نمایید. اکنون تیک گزینه Keep Skype in the taskbar while I’m signed in را برداشته و بر روی دکمه OK کلیک کنید. حال با کلیک بر روی دکمه ضربدر قرمز رنگ Close، دیگری اثری از آیکن Skype در تسک‌بار به چشم نمی‌خورد و تنها آیکن کوچک آن در محدوده Tray Icon در کنار ساعت قرار دارد. برای خروج کامل از برنامه بایستی بر روی این آیکن راست کلیک کرده و Quit را انتخاب کنید

aa2 بازدید : 198 شنبه 28 مرداد 1391 نظرات (0)

در صورتی که از موتور جستجوی Bing استفاده می‌کنید حتماً می‌دانید که در صفحه اصلی این موتور جستجو (www.bing.com) هر روز یک تصویر زیبا قرار می‌گیرد. اما نمی‌توان این تصویر را به آسانی ذخیره کرد. در صورتی که علاقه دارید تا این تصاویر زیبا و با کیفیت را همواره در اختیار داشته باشید و آن‌ها را ذخیره کنید . در ادامه مطلب به معرفی نحوه انجام این کار به صورتی جالب و متفاوت خواهیم پرداخت.

 

درباره ما
سلام به تمام دوستاران jook4u به دلیل بروز بودن وبلاگ از مطالب و صفحات دیگر ما هم بازدید نمایید. لطفا اگر الکانت جی میل دارید با کلیک بر روی +1 ار ما جمایت کنید. با ارائه نطرات و انتقادات خود ما را در اداره هر چه بهتر این وبلاگ کمک کنید. با سپاس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    ایا از محتویات این وبلاگ رضایت دارید؟
    آیا با اضافه شدن بخش اشپزی روز موافقید؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 258
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 276
  • آی پی امروز : 96
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 642
  • باردید دیروز : 831
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,898
  • بازدید ماه : 2,243
  • بازدید سال : 20,658
  • بازدید کلی : 222,456